728 x 90

اجماع جهانی علیه تروریسم و جنگ‌افروزی فاشیسم دینی/ سراسیمگی و وحشت خلافت ارتجاع حاکم برایران

رژیم هفتهٔ فیلم لهستان را لغو کرد
رژیم هفتهٔ فیلم لهستان را لغو کرد

واکنشهای هیستریک و هراس‌آلود سران، مهره‌ها و رسانه‌های نظام به خبر اجماع جهانی برای اقدام علیه رژیم در لهستان ادامه دارد.

 

واکنشها دامنهٔ گسترده‌یی دارد، از جمله آن طور که روز یکشنبه ۲۳دی خبرگزاری حکومتی ایلنا اعلام کرد رژیم هفتهٔ فیلم لهستان را لغو کرده است.

 

بخش دیگری از واکنشها به‌صورت ابراز وحشت از مجاهدین و مقاومت ایران به زبانهای مختلف دیده می‌شود.

 

رسانه‌های حکومتی جمهوری اسلامی نوشتند: «رئیس دفتر رئیس‌جمهور با انتقاد شدید از برخی کشورهای اروپایی به‌دلیل متهم کردن تهران به حمایت از تروریسم، تأکید کرد: اروپا در صورت صداقت، از حمایت (مجاهدین) دست بردارد».

 

روزنامهٔ حکومتی آرمان در روز ۲۳ دی، در صفحه اول خود از قول یک مهرهٔ امنیتی نظام به زبان معکوس نوشته است: « (سازمان مجاهدین اگر در کنفرانس آینده ورشو شرکت کند بیشتر در راستای بدنامی کنفرانس خواهد بود».

 

 

مهدی محمدی مهره خامنه‌ای و مذاکره کننده سابق اتمی رژیم ابراز نگرانی کرد: «در دو سه ماه آینده پیوندها میان پروژه‌های ناتوی عربی، معامله قرن و «آشوب‌های سراسری در ایران» و همه اینها با «برجام منطقه‌یی» و انتخابات مجلس یازدهم شفاف خواهد شد».

 

علی خرم دیپلمات پیشین رژیم گفت «کنفرانس لهستان را نباید شوخی گرفت». این دیپلمات رژیم توصیه به غلط کردم گویی و عقب‌نشینی کرد و گفت: « متأسفأنه ما نه تنها برای جدا کردن این مجمع‌الجزایر از هم کاری نمی‌کنیم بلکه اقداماتی هم انجام می‌دهیم که جزایر به همدیگر بپیوندند. در حالی که کشوری که تحت این شرایط قرار می‌گیرد باید از یک سری خواسته‌های خود چشم‌پوشی کند و این زنجیره را بشکند».

 

فرجی راد سفیر پیشین رژیم در نروژ و مجارستان هم ابراز نگرانی کرد: «آمریکا به دنبال این است که مسأله ایران را به‌خاطر اختلافاتی که با اروپا دارد، تبدیل به یک مسأله بین‌المللی کند».

وی افزود: « لهستان به این دلیل برای این نشست ضدایرانی انتخاب شده که شکاف در اتحادیه اروپا دامن زده شود. با این شکاف سازو کار مالی که اروپا وعده برقراری آن را در برجام داده است، شکل نخواهد گرفت».

 

 

روز ۲۲ دی تلویزیون رژیم اظهارات ظریف وزیر خارجهٔ آخوندها را منعکس کرد که گفت:

وزیر امور خارجه تلاش آمریکا برای برگزاری نشستی علیه ایران را سیرک ضدایرانی ناامید کننده توصیف کرد.

 

چند ساعت بعد تلویزیون رژیم به‌ نقل از او عبارت «سیرک ناامید کننده» را رفع و رجوع کرد و گفت:

ظریف گفته در شرایطی که ایران جان لهستانیها را در جنگ جهانی دوم نجات داد این کشور حالا میزبانی سیرک مذبوحانهٔ ضدایرانی را عهده‌دار شده.

 

بیشتر بخوانید

احضار کاردار لهستان توسط رژیم آخوندی در واکنش به کنفرانس بینالمللی ورشو

 

پاسخ لهستان به رژیم ایران برای میزبانی اجلاس جهانی: حق داریم هر کنفرانسی برگزار کنیم

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d7054ad7-beed-40cc-a9d6-346c980c965d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات