728 x 90

اجرای طرح سرکوبگرانه تحمیل حجاب اجباری، فضیحت و ترس و درماندگی رژیم در رسانه‌های حکومتی

 طرح سرکوبگرانه تحمیل حجاب اجباری
طرح سرکوبگرانه تحمیل حجاب اجباری

اجرای طرح سرکوبگرانه تحمیل حجاب اجباری

فضیحت و ترس و درماندگی رژیم در رسانه‌های حکومتی

درباره اولین روز اجرای طرح سرکوبگرانه حجاب، سرکرده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۱۳۲۵مورد پیام برای کشف حجاب‌کنندگان فرستاده‌ایم.

عباس عبدی از باند مغلوب با اشاره به این آمار گفت: جمعیت این استان کمتر از یک درصد کشور است، فرض کنیم فقط دو درصد هم شناسایی شده باشند، در این صورت حداقل ده میلیون خانم (در سطح کشور) مشمول این پیامکها می‌شوند. معنی این آمار یعنی شکست مطلق. (تلگرام چندثانیه رژیم: ۲۷فروردین)

روزنامه حکومتی هم‌میهن هم با تیتر بزرگ «یک شنبه معمولی» نوشت: شهر روز گذشته به ظاهر آرام بود. زنان با پوششی که از ماههای گذشته انتخاب کرده‌اند در خیابان‌ها رفت و آمد می‌کردند و نه کسی نگاهی به آنها می‌انداخت، نه تذکری می‌شنید.

 

در ادامه اقدامات سرکوبگرانه در استانهای مختلف، پاسدار عزیزی جانشین قرارگاه موسوم به عفاف و حجاب گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور از امروز هر گونه خدمات به افرادی که کشف حجاب داشته باشند ممنوع است.

وی افزود: با راه‌اندازی دوربینهای چهره‌زن در معابر عمومی، افرادی که اقدام به کشف حجاب کنند چهره‌زنی شده و به مراجعه قضایی فراخوانده می‌شوند. (سایت عصر ایران ۲۷فروردین)

پاسدار کیقباد، سرکرده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در مورد حجاب، ۳۲دستگاه باید بر اساس شرح وظایف خود اقدامات لازم را انجام دهند.

وی هم‌چنین گفت: چند رو گذشته نظارت مستمر در فرودگاه را داشتیم در بدو ورود مسافرینی که می‌خواهند وارد شوند باید رعایت کنند و اگر رعایت نکنند اجازه ورود آنها به فرودگاه داده نخواهد شد. (نامه نیوز رژیم ۲۷فروردین)

در تهران یگان حفاظت شهرداری تهران نیز ستاد حجاب در مترو تشکیل داد.

درستی مدیر عامل شرکت بهره‌برداری از مترو تهران گفت: در مرحله اول در قالب تذکر لسانی طرحی با هماهنگی پلیس و بسیج در ایستگاههای مترو شروع شده است. (افسران جوان جنگ نرم ۲۷فروردین)

در رفسنجان ۱۴ کافه رستوران به‌دلیل حجاب پلمپ شد. (شبکه شرق رژیم ۲۷فروردین)

جهان‌آبادی عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع گفت: با کتک و کشان‌کشان نمی‌شود، مردم را به دین هدایت کرد! با چوب و چماق، عکس گرفتن و دوربین پلیس هیچ آموزه دینی نه اجرا می‌شود و نه طرفداری پیدا خواهد کرد، بلکه مردم به سمت دوری از دین خواهند رفت. (خبرآنلاین رژیم ۲۷فروردین)

آخوند ناظم‌زاده از مدرسین حوزه قم نیز نوشت: محروم کردن از خدمات عمومی هیچ کمکی به ترویج حجاب نمی‌کند. (رویداد۲۴ رژیم ۲۷فروردین)

پزشکیان عضو مجلس رژیم گفت: مشکل حجاب با جریمه و محرومیت، «حل» نمی‌شود. کار فرهنگ را نمی‌توان با بگیر و ببند حل کرد... (بهار نیوز رژیم ۲۶فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8bb1abe8-0106-4bed-a70b-64fa7368f987"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات