728 x 90

ابراهیم رئیسی باید به‌خاطر جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی مورد حسابرسی قرار گیرد

مصاحبه علیرضا جعفر زاده با نیوزمکس
مصاحبه علیرضا جعفر زاده با نیوزمکس

مصاحبه علیرضا جعفرزاده با نیوزمکس - سفر رئیسی جلاد به نیویورک

نیوزمکس ۱۷سپتامبر - مجری: رئیس‌جمهور طی چند روز آینده به نیویورک می‌آید واکنش گروهها به‌خصوص گروه شما که اصلی‌ترین گروه مقاومت علیه این کار چیست؟

علیرضا جعفرزاده: ابراهیم رئیسی باید به‌خاطر جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی مورد حسابرسی قرار گیرد. زیرا او مستقیماً در قتل‌عام بیش از ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال۱۹۸۸ در ایران شرکت داشت که بر اساس فتوایی بود که توسط خمینی ولی‌فقیه وقت صادر شده بود که گفته بود هر کسی که به هر ترتیبی وابسته به گروه اپوزیسیون مجاهدین خلق ام.یی.کی می‌باشد باید کشته شود و رئیسی بر این امر نظارت داشت تا که اطمینان پیدا کند افراد عضو اعدام شوند.

بنابراین آمدن او به اینجا و مورد استقبال قرار گرفتن او در سازمان ملل به‌جای آن که به‌خاطر جنایت علیه بشریت مورد حسابرسی قرار گیرد و نیز پرداخت ۶میلیارد دلار به او به‌عنوان جایزه که مستقیماً برای سرکوب مردم ایران و تأمین مالی تروریسم استفاده خواهد شد اکیداً خشم برانگیز و غیرقابل قبول است و برای همین تظاهرات عظیمی در برابر سازمان ملل روز سه‌شنبه که قرار است سخنرانی کند هزاران ایرانی آمریکایی از ۴۰ ایالت مختلف آمریکا به نیویورک می‌آیندتا فراخوانی برای یک ایران غیراتمی و جمهوری بدهند و ابراهیم رئیسی را طرد کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/be86d03d-8590-48b3-80ec-f164f4487555"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات