728 x 90

ابراز وحشت آخوندها از صدور حکم دادگاه آنتورپ علیه تروریزم آخوندها

دادگاه اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم اخوندی
دادگاه اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم اخوندی

در پی انتشار اخبار محکومیت ترویسم رژیم آخوندی در رسانه‌های بین‌المللی و صدور حکم ۲۰سال زندان برای دیپلمات تروریست آخوندها اسدالله اسدی به ۲۰سال زندان، رسانه‌های آخوندی آه و فغان سردادند. بخش کوچکی از این نمونه‌ها را در زیر می‌خوانید:

 

خبرگزاری سپاه پاسدارن (فارس): دادگاه بلژیک، دیپلمات ایرانی را به 20سال حبس محکوم کرد

دادگاهی در بلژیک در اقدامی بر خلاف مفاد کنوانسیون 1961 وین، دیپلمات جمهوری اسلامی ایران را به اتهامی که تهران پیشتر آن را رد کرده است، به بیست سال حبس محکوم کرد.

دادگاهی در بلژیک امروز (پنجشنبه)، «اسدالله اسدی» دیپلمات جمهوری اسلامی ایران را به اتهام آنچه «تلاش برای بمب‌گذاری» در نشست گروهک تروریستی منافقین در پاریس خوانده شده، به تحمل بیست سال حبس محکوم کرد.

 

تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان (رژیم) : محکومیت دیپلمات ایرانی از سوی دادگاه بلژیک

دادگاه بلژیک اسدالله اسدی دیپلمات کشورمان را با ادعای تلاش برای بمب‌گذاری در گردهمایی گروهک تروریستی منافقین در پاریس، به ۲۰سال حبس محکوم کرد.

پیش‌تر وزارت‌خارجه کشورمان بازداشت اسدالله اسدی را نقض کامل کنوانسیونهای بین‌المللی دانسته بود.

پرونده اسدالله اسدی دیپلمات بازداشت شده در بلژیک را نقض کامل کنوانسیونهای بین‌المللی می‌دانیم. ایران به‌شدت و قاطعیت این موضوع را پیگیری می‌کند.

 

تلگرام تسنیم نیوز (رژیم): ۲۰ سال زندان برای دیپلمات ایرانی

«اسدالله اسدی» دیپلمات کشورمان به اتهام اقدام برای بمب‌گذاری در همایش منافقین در اروپا در دادگاهی در بلژیک به ۲۰سال زندان محکوم شد.

پیش‌تر وزارت‌خارجه کشورمان بازداشت «اسدالله اسدی» را نقض کامل کنوانسیونهای بین‌المللی دانسته بود.

 

عصر ایران: ۲۰سال زندان برای دیپلمات ایرانی در اروپا

دادستانی بلژیک گفته بود که اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی مقیم وین اتریش به اتهام آغاز فعالیت تروریستی مجرم شناخته است. دادگاه بلژیک یک دیپلمات ایرانی را به اتهام تلاش برای بمب‌گذاری به ۲۰ سال زندان محکوم کرد.

به گزارش عصر ایران به‌نقل از رویترز، دادگاه بلژیکی این دیپلمات ایرانی را متهم کرده که برای بمب‌گذاری در مراسم گروه مجاهدین خلق در فرانسه در سال 2018، برنامه‌ریزی و تلاش کرده بود.

 

خبرگزاری حکومتی مهر: دادگاه بلژیک «اسدالله اسدی» را به ۲۰ سال حبس محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر: «دادگاهی در بلژیک، امروز پنجشنبه، «اسدالله اسدی» دیپلمات جمهوری اسلامی ایران را به اتهام واهی تلاش برای بمب‌گذاری در نشست گروهک تروریستی منافقین در پاریس، به تحمل بیست سال حبس محکوم کرد.

اسدالله اسدی در حالی محاکمه شد که بازداشت او غیرقانونی و برخلاف قواعد و رویه‌های بین‌المللی و مفاد کنوانسیون ۱۹۶۱ وین است. در عین‌حال، اطلاعاتی که بر اساس آن دادگاه قرار اتهام صادر و نهایتاً وی را بر همان اساس مجرم تلقی کرد، با استناد به ادعاهای موساد، تحویل طرف اروپایی شده است».

 

سایت حکومتی فرارو: اسدالله اسدی، دیپلمات ایرانی به ۲۰سال زندان محکوم شد

«دادگاه کیفری آنتورپ (انور) در بلژیک اسدالله اسدی، دیپلمات ایرانی را با ادعای تلاش برای بمب‌گذاری در گردهمایی مجاهدین خلق (منافقین) در شهر ویلپنت (حومه پاریس) در ژوئن سال ۲۰۱۸ به بیست سال زندان محکوم کرد».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/01ef5b31-b3ad-4732-87ad-0d658be7175e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات