728 x 90

ائتلاف عربی شواهد دخالت‌های رژیم ایران و حزب‌الله لبنان در جنگ یمن را ارائه داد

ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف عربی
ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف عربی

ائتلاف عربی حمایت از دولت قانونی یمن با ارائه شواهدی دخالت‌های رژیم ایران و گروه شبه‌نظامی حزب‌الشیطان لبنان در جنگ یمن را فاش و تأکید کرد که حسن ایرلو، سفیر رژیم ایران نزد حوثی‌ها، عملیات نظامی در یمن را فرماندهی می‌کرده است.
العربیه روز یکشنبه ۵دی نوشت، سرتیپ ستاد ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف عربی در کنفرانسی مطبوعاتی درباره تحولات بحران یمن گفت: در این باره شواهدی در دست دارد که، دخالت‌های رژیم ایران و نقش گروه حزب‌الشیطان لبنان را در جنگ یمن و استفاده آن از فرودگاه صنعا برای حمله به عربستان نشان می‌دهد.
ترکی المالکی ضمن نشان دادن عکس‌هایی از حضور نیروهای حزب‌الشیطان لبنان در حال دادن آموزش‌های نظامی پهپادی به نیروهای شبه‌نظامیان حوثی، و نقش این گروه شبه‌نظامی در حملات موشکی و پهپادی از فرودگاه صنعا به خاک عربستان، تأکید کرد حزب‌الشیطان مردم لبنان را نمایندگی نمی‌کند.
وی در ادامه افزود: گروه تروریستی حزب الشیطان ویرانی را در منطقه و جهان گسترش داده و مسئول حملات به غیرنظامیان در عربستان و یمن می‌باشد. رژیم ایران از گروه‌های نیابتی در منطقه برای پیشبرد اقدامات ویرانگر و خرابکارانه خود استفاده می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a3f8e5b-5700-4764-82cb-cf4954970aec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات