728 x 90

آیا پاسدار محسن رضایی از دولت رئیسی قهر کرده؟

جلسه اقتصادی دولت آخوند  رئیسی
جلسه اقتصادی دولت آخوند رئیسی

به‌دنبال بالا‌گرفتن کشمکشها در درون دولت رئیسی جلاد که به حذف پاسدار محسن رضایی از کمیسیون اقتصاد رئیسی منجر شد. گفته می‌شود پاسدار رضایی در جلسه مهم اقتصادی دولت رئیسی غیبت داشت.

تلگرام حکومتی اصلاحات نیوز روز دوشنبه ۵اردیبهشت نوشت: بعد از حذف محسن رضایی از کمیسیون اقتصادی، این‌بار غیبت او در جلسه ستاد اقتصادی دولت بحث‌برانگیز شده است.

گمانه‌زنی‌ها از تلاش برای خروج محسن رضایی از دولت حکایت دارد که شاید این غیبت در جلسه مهم اقتصادی در واکنش به این اقدامات باشد.

 

خبرگزاری حکومتی انتخاب ۴اردیبهشت نوشت: هیأت وزیران در جلسه هفتم فروردین‌ماه امسال، به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی مصوب کرد «معاونان اجرایی و اقتصادی رئیس‌جمهور از ترکیب کمیسیون اقتصاد دولت حذف شدند.

این مصوبه از روز یکشنبه از سوی «محمد مخبر» معاون اول آخوند رئیسی ابلاغ و اجرایی شد.

 

روزنامه حکومتی همدلی ۵اردیبهشت، به زبان معکوس حذف محسن رضایی معاون اقتصادی جلاد آخوند رئیسی را ناشی از جنگ قدرت در آشفته بازار درون مافیای حاکمیت توصیف کرد.
همدلی نوشت: محسن رضایی این بار هم ناکام ماند. تلاش‌های او برای اعمال نظراتش و تصمیم‌گیری در حوزه اقتصاد به‌نظر می‌رسد که به مذاق دولت خوش نیامده و در دولت منزوی شده است. .
همدلی افزود: کم‌کم با بروز مشکلات متعدد در اقتصاد ایران و ادامه یافتن تحریم‌ها شرایط دشوارتر شد و به همین خاطر بیشتر توجهات متوجه تیم اقتصادی دولت رئیسی شد؛ تیمی که در آن برای اقتصاد تصمیم‌گیران زیادی وجود دارد (!).


در همین رابطه پزشکیان نماینده مجلس ارتجاع با بیان این‌که «وقتی تصمیم‌گیریها به‌صورت جداگانه انجام می‌شود» تصویر کلی از آشفته بازار دولت آخوند رئیسی را به نمایش گذاشت و گفت: «مشکلاتی که الآن در کشور وجود دارد این ناهماهنگی را ایجاد می‌کند، به این دلیل که نقشه مشخصی برای حل مشکلات وجود ندارد. وقتی ما نقشه نداریم، طبیعتاً هر واحدی برای خودش تصمیم می‌گیرد. در شرایط کنونی وقتی تصمیم‌گیریها به‌صورت جداگانه انجام می‌شود طبیعی است که شاهد ناهماهنگی باشیم (روزنامه حکومتی همدلی ۵ اردیبهشت).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4dc13c56-cd01-4abe-8816-87f14e906fde"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات