728 x 90

آه و فغان غریب آبادی از ضربات پیاپی مجاهدین

غریب آبادی
غریب آبادی

غریب آبادی دبیر ستاد حقوق‌بشر (؟!) قوه قضاییه جلادان سه‌شنبه ۱۱مرداد، در واکنش به ضربات سنگین و پیاپی مقاومت بر رژیم، با ترس و نگرانی نسبت به چشم‌اندازها، آه و فغان سرداد که: ما حدود ۲۵هزار نفر قربانی تروریزم داریم... با حمایت کی ایجاد شدند؟ الآن کجا هستند؟‌... عملیات هایشان را از کدام کشورها هدایت می‌کنند؟

وی که با شبکه تلویزیون رژیم مصاحبه می‌کرد در مورد ضربات سنگین مقاومت گفت:... تروریسم هم بسیار مهم هست ما حدود ۲۵هزار نفر قربانی تروریزم داریم ۲۵هزار نفر گروه‌های تروریستی که در ایران ایجاد شدند با حمایت کی ایجاد شدند؟ الآن کجا هستند؟‌در کدام کشورها هستند؟ کدام کشورها از اینها حمایت می‌کنند؟ عملیاتهایشان را از کدام کشورها هدایت می‌کنند؟ خب کشورهای غربی و هم‌چنین آمریکا و برخی از ایادی و هم‌پیمانان اونها. ۲۵هزار نفر و الآن اینها میزبان خوبی و بهشتهای امنی برای همین‌ها شدند.
وی در مورد حکم حبس ابد دژخیم نوری در سوئد افزود: در حوزه پرونده نوری هم صحبت قبلاً کردیم این در واقع یک نقض گسترده حقوق‌بشر نوری بود. این پرونده کاملاً پرونده سیاسی است و هیچ مبنایی نداره، سوئد که مدعی حقوق‌بشر هست یک کار کاملاً ضد حقوق‌بشری انجام داد. خب این سوئد هم اینجا مسئولیت بین‌المللی دارد به‌ویژه هنگامی که سوئد این پرونده را در حمایت از [مجاهدین] باز کرده و سوئد باید پاسخگو باشند.
مجری: و مقامات ما چه کردند در پیگیری؟
غریب آبادی: بله اقدامات بسیار مختلفی صورت گرفته هم در حوزه حقوقی و قضایی در حوزه سیاسی و دیپلماتیک اقدامات بسیار مختلف در سطوح مختلف صورت گرفته و در واقع عواقب این اقدام سوئد اگر این اقدام خودش را اصلاح نکند با اونها گوشزد شده در سطوح مختلف. (شبکه خبر رژیم ۱۱مرداد). 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5a763bbd-9872-494f-bc9a-a7ed14652513"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات