728 x 90

آمریکا صدا و سیمای رژیم آخوندی و شش تن از مقام‌های آنرا تحریم کرد

خزانه‌داری آمریکا
خزانه‌داری آمریکا

سایت خزانه‌داری آمریکا صدا و سیمای رژیم و چند تن از مقامها و سرکردگان این نهاد را به لیست تحریمهای خود اضافه کرد.

خزانه‌داری آمریکا روز چهارشنبه ۲۵آبان اعلام کرد: اشخاص زیر به لیست اس دی ان[اشخاص نامگذاری شده ویژه] اوفک اضافه شده‌اند:

  • محسن برمهانی معاون مدیر صدا و سیمای رژیم
  • پیمان جبلی مدیر سرویس جهانی صدا و سیمای رژیم
  • احمد نوروزی معاون سرویس جهانی صدا و سیمای رژیم
  • یوسف پورانواری از کارکنان صدا و سیمای رژیم
  • علی رضوانی از کارکنان صدا و سیمای رژیم
  • آمنه ذبیح پور از کارکنان صدا و سیمای رژیم


سایت خزانه‌‌داری آمریکا درباره تحریمهای امروز علیه رژیم آخوندی نوشت:
وزارت خزانه‌داری مقامات ارشد و روزنامه‌نگاران بازجوی رسانه‌های دولتی ایران را تحریم کرد
امروز، دفتر کنترل داراییهای خارجی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده (OFAC) شش کارمند ارشد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (IRIB، شرکت رسانه‌ای دولتی ایران را که صدها اعترافات اجباری ایرانیان را پخش کرده است، نامگذاری می‌کند. بازداشت شدگان داخلی و بین‌المللی در ایران. صدا و سیما و شرکت‌های تابعه آن‌که در سال۲۰۱۳ نامگذاری شدند، نه به‌عنوان رسانه‌های عینی، بلکه به‌عنوان ابزاری حیاتی در کمپین سرکوب توده‌یی و سانسور حکومت ایران علیه مردم خود عمل می‌کنند.
صدا و سیما مصاحبه‌های تلویزیونی از افرادی را تهیه و پخش کرده است که مجبور شده‌اند اعتراف کنند که بستگانشان در اعتراضات سراسری توسط مقامات ایرانی کشته نشده‌اند، بلکه به دلایل تصادفی و نامرتبط جان خود را از دست داده‌اند.
برایان ای. نلسون، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی، گفت: «اتکای سیستم دولت ایران به اعترافات اجباری؛ نشان‌دهنده امتناع دولت از گفتن حقیقت به شهروندانش و جامعه بین‌المللی است». ایالات متحده هم‌چنان متعهد به حمایت از مردم ایران در ادامه اعتراضات مسالمت‌آمیز خود است. ما هم‌چنان مقامات و نهادهای دولتی ایران را به‌خاطر نقض حقوق‌بشر و سانسور مردم ایران مورد حسابرسی قرار می‌دهیم.

 

رویترز نوشت: ایالات متحده تحریم‌های جدید مرتبط با ایران اعمال کرد. آمریکا رادیو تلویزیون دولتی را در تحریم‌های جدید مرتبط با ایران هدف قرار داد.
بر اساس اطلاعیه‌یی که در وب سایت وزارت خزانه‌داری ایالات متحده منتشر شده است، ایالات متحده تحریم‌های جدیدی را در ارتباط با رژیم ایران روز چهارشنبه اعمال کرد که شش فرد مرتبط با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (IRIB) را هدف قرار دادند.
پیمان جبلی مدیر صدا و سیما و احمد نوروزی معاون سازمان جهانی صدا و سیما در فهرست افراد تحریم شده قرار دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a8e8bcf-94b0-4534-a49c-71ccfdc97112"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات