728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۵۱۷هزار و ۱۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۵۱۷هزار و ۱۰۰نفر بیشتر است

 

  •     دانشگاه پزشکی کرمان: ۱۵شهر قرمز و ۶شهر نارنجی هستند. در۲۴ساعت گذشته ۱۶بیمار مبتلا به کرونا جان باختند
  • دانشگاههای پزشکی اصفهان و کاشان: ۱۱۱۹بیمار مبتلا به کرونا بستری، ۲۰۹بیمار در ICU و در ۲۴ساعت گذشته ۱۷بیمار جان باختند
  • دانشگاه پزشکی قزوین: بیماران بستری روزانه کرونا ۲۰.۵درصد و بیماران بدحال ۲۷درصد افزایش داشته است
  • دانشگاه پزشکی شیراز: ۸۷۹بیمار مبتلا به کرونا بستری که از این تعداد ۱۶۹بیمار در ICU بستری و ۱۴بیمار جان باختند
  • دانشگاه پزشکی آذربایجان غربی: ۶۱۶بیمار کرونایی بستری، ۱۸۲بیمار در ICU و ۵۲بیمار وصل به دستگاه تنفس مصنوعی هستند
  • در خراسان رضوی در ۲۴ساعت گذشته ۲۳۴بیمار کرونایی بستری شدند. از ۸۴۷بیمار بستری ۲۲۱نفر در ICU هستند    

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر پنجشنبه، ۱۲اسفند۱۴۰۰ اعلام کرد آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۵۱۷هزار و ۱۰۰نفر بیشتر است. آمار جان‌باختگان در آذربایجان شرقی به ۱۷۹۰۸نفر، در آذربایجان غربی به ۱۹۴۹۸نفر، در البرز به ۱۵۰۹۳نفر، در اصفهان به ۳۵۹۶۰نفر، در ایلام به ۴۹۳۳نفر، در تهران به ۱۲۱۳۵۵نفر، در چهارمحال و بختیاری به ۳۹۹۵نفر، در خراسان جنوبی به ۴۶۳۱نفر، در خراسان رضوی به ۴۱۳۹۵نفر، در خوزستان به ۳۱۰۸۰نفر، در سمنان به ۶۸۱۵نفر، در فارس به ۱۹۹۰۰نفر، در قم به ۱۳۸۰۵نفر، در کرمان به ۱۴۱۲۲نفر، در کرمانشاه به ۹۶۸۴نفر، در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۹۱۹نفر، در گیلان به ۱۷۷۹۵نفر و در همدان به ۹۵۶۳نفر رسیده است.

 

در قزوین معاون دانشگاه پزشکی با اشاره به افزایش بیماران مبتلا و بستری کرونا گفت: «بیماران بستری روزانه کرونا ۲۰.۵ درصد و بیماران بدحال ۲۷درصد افزایش داشته است» (خبرگزاری نیروی قدس ۱۲اسفند۱۴۰۰).

در کرمان، سخنگوی دانشگاه پزشکی گفت: «۱۵شهر استان در وضعیت قرمز و ۶شهر در وضعیت نارنجی و ۲شهر در وضعیت زرد قرار دارد. در ۲۴ساعت گذشته ۱۰۸بیمار بستری و ۱۶بیمار کرونایی جان باختند» (خبرگزاری نیروی قدس ۱۲اسفند۱۴۰۰).

در اصفهان، دانشگاههای پزشکی اصفهان و کاشان اعلام کردند: «۱۱۱۹بیمار مبتلا به کرونا بستری، که از این تعداد ۲۰۹بیمار در ICU هستند و در ۲۴ساعت گذشته ۱۷بیمار جان باختند» (ایسنا و خبرگزاری مهر ۱۲اسفند۱۴۰۰).

در فارس، دانشگاه پزشکی شیراز اعلام کرد: «با بستری شدن ۱۱۳بیمار کرونایی در ۲۴ساعت گذشته، ۸۷۹بیمار بستری و ۱۶۹بیمار در ICU بستری هستند و ۱۴بیمار نیز جان خود را از دست دادند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۱۲اسفند۱۴۰۰).

در خوزستان، دانشگاه جندی شاپور اهواز اعلام کرد: «در ۲۴ساعت گذشته ۶۶۱۳نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند و ۱۳بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند» (ایسنا ۱۲اسفند۱۴۰۰)

در خراسان رضوی، در ۲۴ساعت گذشته ۲۳۴بیمار مبتلا به کرونا بستری شدند. هم‌اکنون ۸۴۷بیمار بستری که ۲۲۱نفر از آنها در ICU نگهداری می‌شوند (خبرگزاری حکومتی مهر ۱۲اسفند۱۴۰۰).

در آذربایجان غربی، بر اساس اعلام دانشگاه پزشکی هم‌اکنون ۶۱۶بیمار کرونایی بستری که از این تعداد ۱۸۲بیمار در ICU و ۵۲بیمار هم به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند» (خبرگزاری صدا و سیما رژیم ۱۲اسفند۱۴۰۰).

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۲اسفند۱۴۰۰ (۳مارس۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed8a5f5b-3b75-4a84-9f7f-c5d3bc52761a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات