728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۹۱هزار و ۴۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۹۱هزار و ۴۰۰نفر بیشتر است

  • مدیر شبکه بهداشت بناب: اُمیکرون به‌سرعت گسترش می‌یابد. سرماخوردگی یعنی اومیکرون و باید سریعاً درمان شود
  • دانشگاه پزشکی هرمزگان: با توجه به شیوع سریع امیکرون شاهد پیک امیکرون در کشور و با چالشی جدید روبه‌رو خواهیم بود
  • دانشگاه پزشکی مشهد: ظرف ۵روز اخیر شمار بستری‌شدگان کرونایی در استان رضوی روند افزایشی داشته است
  • آفتاب یزد: در حالی‌که سویه امیکرون پایش به ایران رسیده و جان خیلی‌ها را خواهد گرفت آموزش حضوری منطقی نیست

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر پنجشنبه ۲دی۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۹۱هزار و ۴۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان غربی به ۱۸۵۱۸نفر، در اصفهان به ۳۳۸۷۰نفر، در تهران به ۱۱۵۰۲۰نفر، در فارس به ۱۸۵۲۰نفر، در قزوین به ۵۷۳۴نفر، در قم به ۱۳۲۴۵نفر، در گیلان به ۱۷۰۶۵نفر، در لرستان به ۱۶۲۹۰نفر و در مرکزی به ۸۹۴۸نفر رسیده است.

در آذربایجان شرقی، مدیر شبکه بهداشت بناب گفت: «اُمیکرون به‌سرعت در سراسر کشور در حال گسترش است از نظر ما هر گونه سرماخوردگی یعنی اومیکرون و فرد مبتلا باید سریعاً تحت درمان و بستری قرار گیرد» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲دی۱۴۰۰).

در هرمزگان، معاون دانشگاه پزشکی گفت: با توجه به شیوع سریع ویروس امیکرون احتمالاً شاهد پیک امیکرون در کشور و با چالشی جدید روبه‌رو خواهیم بود (خبرگزاری حکومتی مهر ۲دی۱۴۰۰).

در خراسان رضوی دانشگاه پزشکی مشهد با توجه به شناسایی موارد ابتلا به امیکرون در سطح کشور اعلام کرد: «ظرف ۵روز اخیر تاکنون شمار بستری‌شدگان کرونایی در استان رضوی روند افزایشی داشته است» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲دی۱۴۰۰).

در فارس دانشگاه پزشکی شیراز اعلام کرد: «با بستری ۹۵بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ساعت گذشته، ۶۲۱بیمار بستری هستند که از این تعداد، ۱۰۲نفر درICU نگهداری می‌شوند» (دانشگاه پزشکی شیراز ۲دی۱۴۰۰).

در آذربایجان غربی، دانشگاه پزشکی اعلام کرد: «هم‌اکنون ۴۱۵بیمار مبتلا به کرونا بستری، ۱۳۵نفر در ICU و ۲۷بیمار دیگر هم به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند» (خبرگزاری صدا و سیما رژیم ۲دی۱۴۰۰).

روزنامه حکومتی آفتاب یزد امروز نوشت: «سویه‌ای که پایش به ایران هم رسیده و بدون شک جان خیلی‌ها را خواهد گرفت! حال سؤال این است که در چنین شرایطی آیا حضوری بودن آموزش منطقی است؟ جواب این سؤال هم خیر است چرا که جان میلیون‌ها دانش‌آموز همین حالا هم در خطر است. این سؤالی است که مسئولان باید نسبت به آن پاسخگو باشند».

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲دی۱۴۰۰ (۲۳دسامبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae632783-3865-44ec-a220-a071a0a1f9dd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات