728 x 90

آمار قربانیان ویروس مرگبار کرونا از ۱۳۵۰تن گذشت

ویروس کرونا
ویروس کرونا

وزارت بهداشت چین اعلام کرد روز گذشته ۲۴۲تن از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور، جان باختند. شمار جان‌ باختگان بر اثر این ویروس به ۱۳۵۰نفر رسید.

 

هم‌چنین طی این مدت ۱۴هزار و ۸۰۰مورد مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شد که شمار مبتلایان به این ویروس را به بیش از ۶۰هزار تن رساند.

 

به گزارش رویترز، مقام‌های بهداشتی استان هوبیی گفته‌اند، تنها در روز چهارشنبه ۲۴۲نفر به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان‌ باخته‌اند و این بیشترین شمار تلفات در یک روز از زمان آغاز شیوع این ویروس از آخر دسامبر تاکنون است. با این آمار شمار قربانیان این ویروس به ۱۳۵۰نفر افزایش یافته است.

 

رکورد بیشترین آمار مرگ و میر بر اثر ویروس کرونا در روز دوشنبه ۱۰فوریه بود که در این روز ۱۰۳نفر جان خود را از دست دادند.

 

کمیسیون بهداشت ملی چین روز پنجشنبه گزارش داد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا که درمان و از بیمارستان مرخص شده‌اند به بیش از ۵هزار نفر رسیده است.

 

مقامات استان هوبیی چین، مرکز شیوع ویروس کرونا، پنجشنبه ۲۴بهمن از افزایش قابل‌ توجه شمار قربانیان ابتلا به این ویروس خبر داده‌اند. همزمان، کارشناسان بهداشت جهانی نسبت به شیوع این بیماری در دیگر کشورها هشدار دادند.

 

لغو کنگره جهانی‌ موبایل در بارسلون به‌دلیل شیوع کرونا

انجمن سامانه جهانی‌ ارتباطات سیار (GSMA) چهارشنبه شب پس از برگزاری جلسه فوق‌العاده تصمیم گرفت کنگره جهانی‌ موبایل را در بارسلون به‌دلیل بحران شیوع ویروس کرونا لغو کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0d5ba40d-d095-429f-b727-9c4915adee82"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات