728 x 90

آشفتگی و بحران درونی رژیم؛ پاسدار احمدی نژاد خواهان محاکمه مدیران امنیتی رژیم شد

ولی فقیه ارتجاع
ولی فقیه ارتجاع

یکی دیگر از نمودهای آشفتگی و بحران درونی رژیم، تحرکات پاسدار احمدی نژاد است که در یک سخنرانی در بندرعباس خواهان محاکمه مدیران امنیتی رژیم شده است.

احمدی نژاد: «مدیران نهادهای امنیتی باید محاکمه شوند، چگونه آمدند اسناد ما را بردند؟ چگونه دارند دانشمندان ما را ترور می کنند؟ چگونه هسته ای ما را منفجر کردند؟ شما چکاره هستید؟ برای چه حقوق می گیرید؟ در این کشور چکار دارید می کنید؟

معلوم است که نفوذ شکل گرفته است، مگر نفوذ شاخ و دم دارد؟». (تلگرام دولت بهار ۲۹فروردین۱۴۰۰)

فرجام استفاده خامنه‌ای از احمدی نژاد برای یکدست کردن رژیم و لایت فقیه در نمایشهای انتخاباتی سالهای ۸۴و۸۸ از یک‌سو و رد صلاحیت او توسط خامنه‌ای در نمایش انتخاباتی سال۹۶بیانگر بن‌بست این رژیم قرون‌وسطایی است. کما این‌که شاخ و شانه کشیدن کنونی پاسدار احمدی‌نژاد و مقابله سرکردگان ولایت خامنه‌ای با او نمود حیرت‌انگیزی از عمق بحران در ولایت خامنه‌ای و پوسیدگی و تجزیه نظام در شعبده انتخاباتی رانشان می‌دهد.

سپاه پاسداران و سرکردگان باند ولایت عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی‌نژاد را به کار گرفته‌اند تا او را پس رانده و در بین خودیها و ساندیس خوران ولایت او را لجن مال کنند، اما حرفهای رد و بدل شده بین عبدالرضا داوری و مصاحبه کننده ولایتمداری که با او به گفتگو نشسته، قبل از هر چیز شدت پوسیدگی ولایت و شدت جنگ گرگها در باتلاق بحرانهای سرنگونی را به نمایش می‌گذارد.

عبدالرضا داوری در این مصاحبه می‌گوید: احمدی‌نژاد از اواخر سال۹۶ به بعد، مرتباً به ما می‌گفت جمهوری اسلامی سه ماه، حداکثر شش ماه دیگر سقوط می‌کند. حتی در اواخر سال۹۹، وقتی که بحث انتخابات مطرح بود... تلقی‌شان این بود که جمهوری اسلامی تا ۲۸خرداد ۱۴۰۰ سقوط می‌کند!

عبدالرضا داوری در همین مصاحبه به‌طور سربسته به حرفهای احمدی‌نژاد علیه پاسدار قاسم سلیمانی در جنگ گرگهای درون حاکمیت، اشاره کرده و اضافه می‌کند: من در جلسات حضور داشتم و می‌دانستم احمدی‌نژاد با چه ادبیات و عباراتی راجع به حاج قاسم صحبت و قضاوت می‌کند. وقتی آن پیام توأم با تجلیل را از احمدی‌نژاد خواندم، دود از سرم بلند شد!

وی درباره ادعای پاک دستی باند حمدی‌نژاد نیز می‌گوید: چند شب قبل، کسی در کلاب هاوس از من پرسید که بقایی گفته بیستم هر ماه اگر از دوستانم پول قرض نکنم، زندگی‌ام نمی‌چرخد. اما من به عمارت آقای بقایی در آب سرد رفته‌ام و از زندگی شخصی ایشان خبر دارم. درآمدهای ایشان را از محل تجارتخانه‌یی که در میدان رسالت دارد، می‌دانم.

در این گفتگو مصاحبه‌گر باند خامنه‌ای از عبدالرضا داوری می‌پرسد، برخی هم گفته‌اند شما حکم پنج سال زندان دارید و انتقاداتتان از احمدی‌نژاد، برای این است که زندانی نشوید.

عبدالرضا داوری پاسخ می‌دهد: من هیچ حکمی ندارم و این از بداخلاقی‌های اطرافیان احمدی‌نژاد است که بنده را متهم می‌کنند به همکاری با نهادهای امنیتی. (سایت عصر ایران ۲۳فروردین)

به‌راستی که جنگ گرگها در ولایت پوسیده خامنه‌ای در مرحله پایانی، قبل از هر چیز شدت فساد و پوسیدگی آن در باتلاق بحرانهای سرنگونی را به نمایش می‌گذارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dbdf34d2-8ade-41e6-a6a0-cc9c12972bf0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات