728 x 90

آسوشیتدپرس: رژیم ایران ممکن است در جنایات جنگی در اوکراین سهیم باشد

پهپادهای ساخت رژیم ایران بر فراز اوکراین
پهپادهای ساخت رژیم ایران بر فراز اوکراین

آسوشیتدپرس در خبری که روز دوشنبه ۱۹دی منتشر کرد به‌نقل از جیک سالیوان؛ مشاور امنیت ملی آمریکا نوشت که رژیم ایران ممکن است در جنایات جنگی در اوکراین سهیم باشد.
به گزارش آسوشیتدپرس؛ سخنان سالیوان که در روز دوشنبه هنگام همراهی جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در سفر به مکزیک بیان شد «در حالی که نشانه تغییر سیاست نبود، برخی از تندترین لفاظیهای آمریکا علیه ایران را از زمانی که این کشور شروع به ارائه تسلیحات به روسیه برای حمایت از جنگ تقریباً یک ساله خود در اوکراین کرد، نشان داد».
این سخنان در حالی بیان شد که ند پرایس سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در همین روز طی سخنانی با بیان این‌که آمریکا در حال حاضر پول، تخصص و سایر حمایتهای لجستیکی را به بازرسان اوکراینی و بین‌المللی برای بررسی اتهامات جنایات جنگی کمک می‌کند اضافه کرد: «اگر در طول این کار در موقعیتی باشیم که تشخیص دهیم که دولت ایران به‌عنوان یک تمامیت یا مقامات ارشد ایرانی در جنایات جنگی شریک یا مسئول باشند تلاش می‌کنیم تا آنها را مورد بازخواست قرار دهیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/81c67bc6-71a3-4df2-8178-2773e4a10591"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات