728 x 90

آسوشیتدپرس: رژیم ایران به اتهام غنی‌سازی اورانیوم تا ۸۴درصد اعتراف کرد

اتمی رژیم
اتمی رژیم

آسوشیتدپرس روز پنجشنبه چهارم اسفند نوشت: رژیم ایران به اتهام غنی‌سازی اورانیوم تا ۸۴درصد اعتراف کرد.
رژیم ایران روز پنجشنبه مستقیماً اتهام منتسب به بازرسان بین‌المللی مبنی بر غنی‌سازی اورانیوم با خلوص ۸۴درصد را برای اولین بار پذیرفت که جمهوری اسلامی را بیش از هر زمان دیگری به مواد با درجه تسلیحات نزدیک می‌کند.
اذعان یک وب سایت خبری مرتبط با بالاترین سطح حکومت ایران فشار بر غرب را برای رسیدگی به برنامه تهران، تجدید می‌کند.
این تصدیق روز پنجشنبه از سوی «ایران نورنیوز»، یک وب‌سایت مرتبط با شورای عالی امنیت ملی رژیم ایران، تحت نظارت علی خامنه‌ای، ولی‌فقیه دریافت شد.

نورنیوز به‌طور جداگانه توسط کانادا به‌دلیل «مشارکت در نقض فاحش و سیستماتیک حقوق‌بشر و تداوم دروغپراکنی برای توجیه سرکوب و آزار و اذیت رژیم ایران علیه شهروندانش» در بحبوحه اعتراضات سراسری در کانادا تحریم شده است.

 

به‌دنبال اعلام یافت شدن اورانیوم با غنای ۸۴درصد در سایتهای غنی‌سازی رژیم، و هشدار جامعه جهانی در این رابطه، رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم گفت: مسئولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران هستند و از دیروز در حال بازدید و بررسی هستند.

پاسدار محمد اسلامی مدعی شد در مورد این موضوع که یکی از بازرسان آژانس مطرح کرده بود، مسئولان آژانس در تهران هستند و از دیروز در حال مذاکره، بازدید و بازرسی هستند تا ابهاماتی که بر اساس برداشت ناصواب یک بازرس ایجاد شده بود برطرف شود (روزنامه حکومتی انتخاب سوم اسفند).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02d74c19-8df5-4d6e-9968-4eed5ad147b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات