728 x 90

آسوشیتدپرس: خاموشی‌ها در ایران باعث فلج شدن مشاغل شده و خانه‌ها برای ساعتهای متوالی در تاریکی فرو می‌روند

قطعی برق در ایران
قطعی برق در ایران

خبرگزاری آسوشیتدپرس ۱۵تیرماه در مورد قطعی برق در ایران نوشت، خاموشی‌ها باعث فلج شدن مشاغل شده و خانه‌ها برای ساعتهای متوالی در تاریکی فرو می‌روند.

در روزهای اخیر، خاموشیهای مدام باعث ایجاد هرج و مرج و آشفتگی در خیابانهای پایتخت، و سایر شهرها شده است، چراغ های راهنمایی از کار افتاده، کارخانه‌ها خاموش شده‌اند، در ارتباطات راه دور اخلال به‌وجود آمده و بر سیستم‌های مترو نیز تأثیر گذاشته است. تقویت کننده‌ها - دستگاههایی در اطراف شهرها کار گذاشته شده تا سیگنال‌های تلفن همراه را تقویت کنند - همراه با صندوق‌های الکترونیکی، همگی از کار افتاده‌اند.

آسوشیتدپرس نوشت این قطعی برق در حالی است که دما در فصل تابستان در تهران و سایر شهرها به بیش از ۴۰ درجه رسیده و در نقاط کویری از ۵۰ درجه نیز فراتر رفته است.

تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی گذاشته شده و به‌طور گسترده توسط کانال‌های خبری فارسی زبان در خارج از کشور پخش می‌شود، نشان‌دهنده خشم مردم نسبت به خاموشی‌ها در فضای باز، و اعتراضات پراکنده در سراسر کشور و در مقابل دفاتر محلی برق و در شهرهاست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/45624cc9-3ba3-4134-a0a5-a66df89febf1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات