728 x 90

آسوشیتدپرس: تأکید رئیس ستاد ارتش اسراییل بر افزایش اقدامات علیه برنامه هسته‌یی رژیم آخوندی

سایت اتمی رژیم - عکس از آرشیو
سایت اتمی رژیم - عکس از آرشیو

به گزارش آسوشیتدپرس ۱۳مهر ۱۴۰۰رئیس ستاد ارتش اسراییل بر افزایش اقدامات علیه برنامه هسته‌یی رژیم آخوندی از جمله گسترش عملیات مخفیانه تأکید کرد و گفت، اسراییل و جامعه اطلاعاتی آن علیه تثبیت نفوذ منطقه‌یی رژیم ایران در سراسر خاورمیانه تلاش می‌کنند.

سرلشکر آویو کوهاوی در یک مراسم نظامی گفت: عملیات برای از بین بردن قابلیتهای رژیم ایران در عرصه‌های مختلف و در هر زمانی ادامه خواهد یافت. برنامه‌های عملیاتی علیه برنامه اتمی رژیم ایران هم‌چنان رو به تکامل و ارتقاء است. هر تحولی هم که در این مسیر صورت بگیرد، وظیفه اسراییل است که یک واکنش نظامی مؤثر و به موقع را اجرا کند.

در همین حال تایمز اسراییل به‌نقل از سرلشکر تامیر هٍی‌مُن، رئیس قبلی اطلاعات اسراییل نوشت پیش‌بینی می‌کنیم رژیم ایران سرانجام سقوط خواهد کرد، زیرا آنها یک رژیم تمامیت‌خواه و ستمکار هستند که به شهروندان خود ظلم می‌کند و سرانجام سرنگون می‌شوند. تاریخ به ما آموخته است که بر سر چنین رژیمهای ظالمی چه می‌آید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/25db1439-cc51-4b6b-a3b1-5a02742f8155"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات