728 x 90

آسوشیتدپرس: اسرائیل یک شبکهٔ جاسوسی وزارت اطلاعات رژیم ایران را متلاشی کرد

کپی صفحه فیس بوک رامبد نامدار جاسوس رژیم ایران
کپی صفحه فیس بوک رامبد نامدار جاسوس رژیم ایران

اسرائیل یک شبکه جاسوسی

وزارت اطلاعات رژیم ایران را متلاشی کرد

این شبکه زنان را از طریق رسانه‌های اجتماعی جذب می‌کرد

 

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس ۲۲دی ۱۴۰۰ «اسرائیل روز چهارشنبه اعلام کرد یک شبکه جاسوسی رژیم ایران را که زنان را از طریق رسانه‌های اجتماعی جذب می‌کرد، متلاشی کرده است. این زنان موافقت کردند که از مکانهای حساس عکس بگیرند، اطلاعات جمع‌آوری کنند و حداقل در دو مورد، پسران خود را برای پیوستن به اطلاعات نظامی اسراییل تشویق کنند.

سرویس اطلاعاتی و امنیتی اسراییل گفت یک مأمور وزارت اطلاعات رژیم ایران که در فیس‌بوک خود را رامبد نامدار معرفی می‌کرد، از طریق شبکه‌های اجتماعی شهروندان اسراییلی ایرانی تبار را جذب می‌کرد.

یک زن ۴۰ ساله اسراییلی که از چند سال قبل با وی درتماس بوده، پذیرفته بود تا تصاویری از سفارت آمریکا و چند اداره دولتی و یک مرکز خرید را برای مأمور وزارت اطلاعات رژیم ایران ارسال کند.

هم‌چنین یک زن ۵۷ ساله به ارتباط با این مأمور طی چهار سال گذشته و دریافت پنج هزار دلار از وی متهم شده است. این زن نیز مظنون است که از او خواسته شده بود مطالبی را در ارتباط با پسرش که سرباز بوده است، برای مأمور اطلاعاتی رژیم ایران بفرستد. این زن متهم است که از طریق برپایی یک کلوب برای ایرانیان ضمن جمع‌آوری اطلاعات، با یک عضو مجلس اسراییل نیز ارتباط گرفته بود. نام این عضو پارلمان اسراییل اعلام نشده است.

نفتالی بنت نخست‌وزیر اسراییل «به‌خاطر عملیات موفقی که این فعالیت تروریستی خطرناک را خنثی کرده است» به دست‌اندرکاران تبریک گفت.

 

به کار گرفتن زنان مأمور و هم‌چنین به دام انداختن ایرانیان پارلمانتر و صاحبان مشاغل در کشورهای مختلف به‌ویژه کشورهای اروپایی و به کار گرفتن آنها علیه مخالفان رژیم شیوه‌های شناخته شده و لو رفتهٔ وزارت اطلاعات رژیم ایران است که بارها توسط مقاومت ایران افشا شده است. 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f5f3324e-9140-4f45-b315-aefeb27c701e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات