728 x 90

آسوشیتدپرس: آمریکا، انگلستان و اسراییل رژیم ایران را مسئول حمله به کشتی می‌دانند

کشتی اسرائیلی که مورد حمله پهپادهای رژیم قرار گرفت
کشتی اسرائیلی که مورد حمله پهپادهای رژیم قرار گرفت

آسوشیتدپرس در مورد حمله به کشتی اسراییلی با پهپادهای انتحاری رژیم آخوندی نوشت: آمریکا، انگلستان و اسراییل رژیم ایران را مسئول حمله به کشتی می‌دانند، اما تهران تکذیب می‌کند.

آسوشیتدپرس روز ۱۰مرداد نوشت: آمریکا و انگلستان روز یکشنبه به ادعای اسراییل پیوستند که رژیم ایران با یک پهپاد کشنده به یک نفتکش در سواحل عمان در دریای عرب حمله کرده که منجر به فشار بیشتری بر تهران شد که منکر دست داشتن در این حمله است.

دومینیک راب وزیر امور خارجه بریتانیا که این حمله را "یک حمله غیرقانونی و سنگین"خواند، گفت که کشورش و متحدانش یک واکنش هماهنگ شده را در مقابل حمله پنجشنبه‌شب به نفتکش مرسر استریت برنامه‌ریزی کرده‌اند. به‌دنبال آن وزیر امور خارجه آمریکا آنتونی بلینکن گفت:"هیچ توجیهی برای این حمله وجود ندارد که در پی روندی از حملات و سایر رفتارهای جنگ‌طلبانه صورت می‌گیرد. "

حمله به مرسر استریت اولین حمله مرگبار پس از سال‌ها حمله به کشتیرانی تجاری در منطقه بود که به تنش با رژیم ایران بر سر توافق نخ نمای هسته‌یی ربط دارد…

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d90990f-eabb-40f1-bae1-511c45dbb5e8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات