728 x 90

آذری جهرمی سوپر من کابینه آخوند روحانی!

آذری جهرمی و حمیده زرآبادی
آذری جهرمی و حمیده زرآبادی

روز سه‌شنبه ۱۶مهر ۹۸حمیده زرآبادی نماینده رژیم آخوندی از قزوین درباره آذری جهرمی وزیر ارتباطات این رژیم گفت که آذری‌جهرمی حالا در جایگاه قهرمان قصه نشسته است و روزنامه دولت از او سوپرمن شماره ۲ کابینه آخوند روحانی را به تصویر می‌کشد.

حمیده زرآبادی آخوند روحانی را مورد خطاب قرار داد و گفت: «آقای رئیس‌جمهور گفتید وقتی تفنگ، پول و رسانه در اختیار یک نهاد باشد، فساد می‌آورد. امروز وزیر شما با تجمیع پول، رسانه و ارتباطات سیاسی و امنیتی دهان رقبا و منتقدان خود را گازانبری بسته است.»

وی افزود: «سرکوب رسانه‌یی مخالفان و منتقدان و تلاش برای حفظ قدرت به‌جای فعالیت اصولی اقدام عملی برای توسعه زیرساختها و مقابله عملی با فساد را هم باید به آن اضافه کرد.»

 

نماینده رژیم از قزوین با اشاره با باندبازیها و چپاولهای آذری جهرمی گفت: ‌«جنابعالی که این روزها شعارتان حق‌الناس است کمی هم در خصوص قراردادهای خرید خارجی هزاران میلیاردی در زیرساخت، همراه اول، مخابرات و رایتل توضیح بفرمایید. در خصوص قراردادهای تبلیغاتی و اسپانسری مالی همراه اول و رایتل شفاف‌سازی کنید و از انتصابات و استخدام‌های فامیلی و گروهی خود در این شرکتها توضیح دهید. در حالی که بهترین استعدادهای نخبه کشور بیکار هستند، این استخدام‌ها به دستور چه کسی انجام شده است؟»

 

نماینده مجلس ارتجاع با افشای باندبازیها و چپاول سرمایه‌های بازنشستگان و کارگران تأمین اجتماعی گفت: «چرا با شروع دولت تدبیر و امید، فردی به‌عنوان قائم‌مقام وزیر کار و رئیس هیأت‌مدیره شستا منصوب می‌شود که مهره‌های نزدیک به خود را در هیأت‌مدیره رایتل قرار می‌دهد، رایتلی که معلوم نیست در آن چه مدیریتی صورت گرفته که با سه‌هزار میلیارد سرمایه‌گذاری به ۱۷۰۰میلیارد زیان انباشته رسیده؛ آقای جهرمی می‌دانید رایتل باید ۱۲۰۰میلیارد سالانه به دولت حق درآمد پرداخت می‌کرد و ۱۴۰۰میلیارد سالانه به تأمین اجتماعی سود می‌داد، نگویید که نمی‌دانید این پول به بازنشستگان و کارگران تأمین اجتماعی باید می‌رسید، که نرسید و یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با تمام پیگیریها تحقق نیافت. اما با این حجم از ناکارآمدی چند سال بعد همان مدیران پاداش مدیریتی می‌گیرند و مدیریت بزرگ‌ترین بنگاههای اقتصادی حوزه ICT و وزارت را در دست می‌گیرند.»

 

زرآبادی تأکید کرد: «آقای جهرمی دغدغه شما حق‌الناس نیست، بلکه تغییر بازیگران اصلی اقتصاد دیجیتال و نشاندن مهره‌های خودتان و تیم‌تان سر چاه‌های درآمدی جدید فضای مجازی است.»

وی در پایان افزود: «آقای رئیس‌جمهور گفتید وقتی تفنگ، پول و رسانه در اختیار یک نهاد باشد، فساد می‌آورد. امروز وزیر شما با تجمیع پول، رسانه و ارتباطات سیاسی و امنیتی دهان رقبا و منتقدان خود را گازانبری بسته است و الحق‌والنصاف خوب توانسته مخالفان خود را خوار و خفیف و خراب کند. علی برکت‌الله»

 

زرآبادی با اشاره به فسادی که در سیستم ارتباطی و فضای سایبری رژیم ایجاد شده از آذری جهرمی می‌پرسد: «چرا باید به‌محض انتقاد اصولی از حضرتعالی، افرادی با نقاب‌های رنگارنگ در فضای سایبری گسیل شوند تا هر صدا و نقدی را با توهین و تهمت و افترا خفه کنند؟ چرا باید آن که سال‌ها صادقانه در عرصه رسانه کار می‌کند با هزاران مشکل مالی معیشتی روبه‌رو باشد و آن دیگری هر ماه با امکانات و خدمات و کارت‌های هدیه، مزد بی‌اخلاقی‌های خود را از جیب بیت‌المال بگیرد؟»

این گوشه‌ای از فساد فراگیر در حکومتی است که جای سالمی در آن باقی نمانده است و مردم به جان آمده ناقوس سرنگونی‌اش را کشیده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/63beceea-2361-4649-9600-83299e1adc9a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات