728 x 90

آخوندهای بی‌وطن

خلیج‌فارس و دریای عمان را به چین فروختند، کشتی‌های ترال چینی سواحل ایران را کف‌روبی کردند. با این وطن‌فروشی، زندگی صیادان جنوب را به ورطه‌ٔ نابود کشاندند. ماینرهای چینی بیت‌کوین استخراج می‌کنند و بیماران ایران با قطع برق دستگاه اکسیژن‌ساز به کام مرگ فرو می‌روند! قرارداد ۲۵ساله‌ٔ آخوندها با چین یک وطن‌فروشی تمام‌عیار است، این قرارداد آن‌قدر مفتضح است که متن قرارداد را هم علنی نمی‌کنند.

خزر را هم واگذار کردند، نه به خاک ایران رحم می‌کنند نه آب آن‌را برای تشنگان این سرزمین باقی می‌گذارند. همه‌چیز ایران برای آخوندهای بی‌وطن‌ فروشی است و اکنون باز هم نوبت خزر است!

سایت حکومتی عصر ایران نوشت: «روسیه اجازه‌ٔ برداشت ۸ چاه گازی خزر را به ایران نمی‌دهد، طبق معاهده و توافق ایران و روسیه تا زمانی که تراز گاز ایران مثبت است و تولید به نسبت مصرف داخلی جوابگو است، ما حق استخراج منابع گازی دریای خزر را نداریم»

این معاهده‌ٔ ننگین چه چیز از ترکمن‌چای کم دارد؟

سایت دیده‌بان متعلق به سپاه پاسداران با درج همین مطلب به توجیه آن پرداخته و نوشت: «ما حق استخراج منابع گازی دریای خزر را نداریم، ضمن این‌که توجیه اقتصادی هم ندارد که از این منابع برداشت داشته باشیم. بنابراین ما فعلاً نباید به فکر منابع گازی دریای خزر باشیم»

آخوندهای حاکم هیچ حسی جز حفظ قدرت و حاکمیت ندارند. وطن در فرهنگ لغت آنها بی‌معنی است، نه خزر برای آخوندها معنی دارد، نه خلیج‌فارس، همه‌چیز ایران برای آخوندها فروشی و برای معامله است. راه چاره این است: باید از شر این دستگاه خبیث آخوندی، وطن را نجات داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/515f400e-1b72-44a5-91f7-f31d3208d399"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات