728 x 90

آخوند متنجب نیا: روحانیان در خطبه‌های نمازجمعه هم دروغ می‌گویند

آخوند متنجب نیا
آخوند متنجب نیا

آخوند متنجب نیا عضو سابق مجلس ارتجاع به‌دجالگری آخوندهای حکومتی اعتراف کرد و گفت: مردم اشتباهات این روحانیان را دیده‌اند. اقداماتی که این روزها می‌بینیم به‌خاطر سوء تدبیر ما روحانیان بوده است. چه معنی دارد روحانیان در همه امور دخالت می‌کنند. در خطبه‌های نمازجمعه هم دروغ می‌گویند هم احادیث جعل می‌کنند و هم تهمت می‌زنند.

وی افزود: اخیراً هم یکی از آقایان گفته حمله به روحانیان نتیجه حرام خواری است؛ مشخص نیست که بر چه اساسی این حرف را می‌زنند. این مردم حلال خور و از شما حلال‌خورتر و مسلمان تر هستند.

سایت حکومتی رویداد ۲۴ نیز ۲۵ اردیبهشت درباره انزجار و تنفر مردم از آخوندهای حکومتی نوشت: «بعد از اعتراضات سال گذشته نگاه خشمگین مردم نسبت به روحانیت، شرایط وخیم‌تری پیدا کرد. چرا که اغلب مردم جامعه، روحانیان و دخالت آنها در شرایط را مهمترین عامل شرایط بحرانی کشور می‌دانند».

وی همچنین در باره صدا و سیمای رژیم گفت اما بی‌سوادترین روحانیون را به برنامه‌های این سازمان دعوت می‌کنند و بسیاری از آن‌ها متملق و چاپلوس هستند و به جای ارشاد، همش از مسئولین تعریف می‌کنند و اغلب آن‌ها در وضعیتی هستند که می‌خواهند رقیب را تخریب کنند. هم از لباسشان هم از صداوسیما و از شرایط سوء استفاده می‌کنند و عجیب است برخی از آن‌ها خطبه نماز جمعه را هم می‌خوانند، اما در خطبه‌ها هم دروغ می‌گویند هم احادیث جعل می‌کنند و هم تهمت می‌زنند و مردم را نسبت به روحانیون سالم و پاکدست هم زده می‌کنند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9af82202-51fa-4e2d-a7b8-2ebe846da4fa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات