728 x 90

آخوند علم‌الهدی: تفاهم دولت روحانی با آژانس خلاف قانون است

آخوند علم‌الهدی امام جمعه خامنه‌ای در مشهد
آخوند علم‌الهدی امام جمعه خامنه‌ای در مشهد

آخوند علم‌الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد روز ۸ اسفند۹۹ در نمایش جمعه با حمله به دولت آخوند روحانی به‌خاطر امضای بیانیه مشترک با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: تفاهم دولت روحانی با آژانس خلاف قانون است، شما که گفتند ما حقوق‌دان هستیم و سرهنگ نیستیم.

آخوند علم‌الهدی:

این که دولتمردان ما بیایند با مدیر آژانس بین‌المللی تفاهم کنند که در این مدت می‌خواهند بیایند تمام برنامه‌های اجرایی در جریان غنی‌سازی اورانیوم و فعالیت‌های هسته‌یی را ضبط کنند که هر روزی اینها تحریم‌ها را لغو کردند برای که سلسله نظارت آنها قطع نشود این مدتی هم که اینها نظارت نداشتند ضبط شده‌اش را در اختیارشان قرار بدهند این خلاف قانون است و از لحاظ حقوقی تخلف از این قانون هست... . شما که می‌گفتید ما حقوقدان هستیم سرهنگ نیستیم بابا حقوقدان این خلاف این تخلف از قانون هست... . وقتی توافق کردند آقای مدیر آژانس رفت سخنرانی کرد مصاحبه کرد گفت بله دیگه نظارت ما بر مبنای پروتکل الحاقی برقرار هست و نظارت ما قطع نشد از فعالیت‌های هسته‌یی ایران، وزیر خارجه فرانسه هم گفت که نظارت ما برقرار هست و نظارت قطع نشد و شروع کردند به مانور دادن، در مقابل آن اثر سیاسی که این قانون داشت که مقابله با برخوردهای مستکبرانه آمریکا و اروپا بود این اثرش از بین رفت آمریکایی‌ها بعد هم آن اطلاعیه کذایی را صادر کردند کشورهای اروپایی و سردمداران آمریکایی هم به عربده‌کشی شروع کردند که ما تحریم‌ها را لغو نمی‌کنیم... . در برابر این کفار نامرد ضد خدا هی ما عقب‌نشینی کنیم آنها جنایت کنند و ما عقب‌نشینی کنیم... . این برجام چیه آقا؟ مگر برجام مقدس هست؟ این برجام از روز اول شما درست کردید تحریم‌ها لغو بشود هشت سال پای برجام ایستادید تحریم‌ها لغو نشد دلار ۳هزار تومان شد دلار ۲۵هزار تومان این نتیجه برجام بود مگر این قداست دارد که ما بگوییم حالا اگر برگشتند به برجام واقعاً ما چنین و چنان کنیم؟! برگشت برجام تحریم‌ها باید لغو بشود. (تلویزیون آستان رضوی رژیم ۸ اسفند۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4a36f048-20db-4a0e-a308-18db704eee66"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات