728 x 90

آخوند علم‌الهدی:‌ عده‌یی رهبری را قبول ندارند

آخوند علم الهدی
آخوند علم الهدی

جمعه‌بازارهای رژیم ورشکسته ولایت فقیه، صحنه جنگ گرگها بر سر نمایش انتخاباتی رسوا و تحریم شده رژیم بود:

آخوند علم‌الهدی در جمعه‌بازار مشهد ۲۵ بهمن ۹۸: «حساستر خطرناکتر موقعیت خطیرتر ما این همه مجالس ۱۰دوره مجلس را پشت سر گذاشتیم اما هیچ‌کدام به مورد مجلس یازدهم خطرناک نبود و به اندازه مجلس یازدهم هم مؤثر نیست این مجلس خیلی خطیرتر از مجالس دیگه است. اینهایی که زاویه با رهبری دارند ولو هر اندازه کم، رهبری را به تمام معنا قبول ندارند، ولایت را به تمام معنا قبول ندارند، شخص رهبر را به تمام معنا قبول ندارند. زاویه با رهبری دارند، اینها انقلابی نیستند.

دوم، کسانی که اینها غرب‌گرا هستند، چشمشان به دروازه اروپایی است. یک زنی از اروپا می‌آید خانم موگرینی هی بروند باهاش عکس بگیرند، اینهایی که از ولایت فقیه تبعیت گزینشی دارند، تبعیت ادعایی دارند، شعار پیروی از ولایت فقیه را سر می‌دهند اما در مقابل فرمان ولی‌فقیه خاضع نیستند.آن کسی که فکر می‌کند رزق این مملکت به‌دست آمریکا است و باید تحریم را بردارد،‌ این را به مجلس نفرستید.»

 

آخوند صدیقی جمعه‌بازار تهران ۲۵ بهمن ۹۸: «با همه دوقطبی‌هایی که بعضی از دل دادگان به غرب ناراضی‌هایی از اسلام و حکومت ولایی سعی کردند جامعه را دوقطبی بکنند در انتخابات در فتنه‌ها مردم را مقابل همدیگر قرار بدهند.

رهبری عزیز ما با توجیه با استدلال و تبیین از شما خواسته‌اند پای صندوق های رأی بیایید و یک مجلسی در تراز خون شهید سلیمانی نمایندگانی که هم امین باشند امانت‌دار انقلاب باشند با چشم و ابروی بیگانگان توافقنامه‌های آن‌چنانی را امضا نکنند در رأی دادن به کابینه به وزرای پرونده‌دار رأی ندهند.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d29c2637-41a9-469c-96cf-cdaa1997aadc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات