728 x 90

آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد: تشبیه رژیم به موشی که در وحشت از گربه،‌ جلوی لانه خودش میخکوب شده است

آخوند علم_الهدی نمایش جمعه مشهد ۲۷اردیبهشت ۹۸
آخوند علم_الهدی نمایش جمعه مشهد ۲۷اردیبهشت ۹۸

آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد در نمایش جمعه این هفته منتهای وحشت رژیم از بحرانهای گریبانگیر حکومت آخوندی را به نمایش گذاشت.

آخوند علم‌الهدی وضعیت رژیم را به موشی تشبیه کرد که در حال فرار از گربه است و گفت: دشمن می‌خواهد کاری بکند ما وحشت بکنیم. دیدید وقتی که گربه‌ای موشی را تعقیب می‌کند؟ این موش همین قدر که چشمش به گربه افتاد و قیافه گربه در دل او ایجاد وحشت کرد حتی سر یک قدمی لانه‌اش میخکوب روی زمین می‌ایستد. برادران و خواهران آن چیزی که وظیفه ما است این است که ما نترسیم، هراس نکنیم.

آخوند علم‌الهدی در ادامه رژیم را به آهویی تشبیه کرد که از ترس جانش در حال فرار از یک سگ شکاری است و گفت: یک سگ تازی آهویی را تعقیب می‌کرد. هر چه می‌دوید به آهو نمی‌رسید. آهو برگشت به سگ تازی گفت هر چقدر تو بدوی به من نمیرسی به‌خاطر این‌که تو میدوی تا یک شکار بگیری من دنبال جانم میدوم تو به من نمیرسی، آمریکا به ما نمی‌رسد».

آخوند علم‌الهدی در بیان وضعیت اقتصادی رژیم گفت:‌ فشارهای اقتصادی، تحریم نفت، منع کردن از معاملات نفتی، تحریم بانکی، منع کردن از انتقال ارز و پول از دنیا و روابط تجاری... با این فشارهای بیرحمانه اقتصادی می‌خواهند ما را آن‌قدر بهم بمالند که ما تسلیم شویم. مهم این است که ما نترسیم ما نه از فشار اقتصادی‌اش هراس داشته باشیم نه از این عربده‌کشیهای در فضای مجازی‌اش بترسیم. چون او می‌خواهد کاری بکند ما وحشت بکنیم. در مقابل او تسلیم بشویم یعنی در مقابل نابودی خودمان.

آخوند علم‌الهدی به ریزش و بریدگی کارگزاران رژیم اعتراف کرد و گفت:‌ در درجه اول باید مسئولان ما نترسند. وحشت نکنند نسبت به کارشون نسبت به مدیریت شون سست نشوند.

بنده دیشب به یکی از مسئولان می‌گفتم آقا حالا که می‌بینید بعضی‌ها جا زدند نمی‌توانند بیایند توی میدان شما دور بزنید بیائید وسط میدان چشم تون به دیگران نباشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec455eff-c189-4fe2-8af0-a598bde0c126"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات