728 x 90

آخوند علم‌الهدی در سالگرد قیام ۳۰تیر: دشمن امروز هم می‌خواهد روحانیت وابسته به ولایت را سرکوب کند

آخوند علم الهدی
آخوند علم الهدی

آخوند علم‌الهدی، پدرزن رئیسی جلاد و نماینده خامنه‌ای در مشهد در سالگرد قیام مردم ایران در روز ۳۰تیر، ضمن حمایت از آخوند کاشانی مرتجع و حامی کودتای ۲۸مرداد و توهین به مصدق کبیر پیشوای نهضت ملی کردن نفت ایران، به وضعیت متزلزل آخوندهای حاکم هشدار داد و گفت: دشمن امروز هم می‌خواهد روحانیت وابسته به ولایت را سرکوب کند.

 

آخوند علم‌الهدی، پدرزن رئیسی جلاد و نماینده خامنه‌ای در مشهد ۳۰تیر ۱۴۰۲ گفت: مرحوم آیت‌الله کاشانی در روز سی‌ام تیر قیام کرد...

بیچاره مصدق فکر می‌کرد که واقعاً یک قدرت فقط قدرت مردمه، دین سهمی ندارد و گفت حالا اگر این مردم بنا شد در یک دموکراسی لائیک هم بیان حمایت کنند می‌توانند کاری انجام دهند.

دشمن امروز اومده با همه قدرت مستقیم غیرمستقیم فقط داره روحانیت آن هم روحانیت وابسته به ولایت را می‌خواد سرکوب کند با کسی کاری ندارد با هیچ کس کاری نداره، نه با عبا و عمامه کار داره و نه با نماز جماعت کار داره و نه با شعائر کار داره فقط با روحانیتی که پشت سر ولایت هست این روحانیت را از چشم مردم بیندازد.

(تلویزیون آستان رضوی رژیم: ۳۰تیر ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/134847af-1a4d-4fb8-ae05-9a1de7503041"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات