728 x 90

آخوند طباطبایی نژاد: دو سال مجاهدین گفتند ما برنامه‌ریزی می‌کردیم، کاملاً هم برنامه‌ریزی شده بود

آخوند طباطبایی نژاد
آخوند طباطبایی نژاد

آخوند طباطبایی‌نژاد نماینده خامنه‌ای در اصفهان در نمایش جمعه این هفته در رابطه با خطر مجاهدین و برنامه‌ریزی برای سرنگونی رژیم آخوندی گفت: اینها اگر می‌توانستند یک کلانتری را بگیرند میرفتند سلاح را به‌دست می‌گرفتند، مسلسل را به‌دست می‌گرفتند. مقام معظم می‌دانست که اگر جلوی کار را نگیرد چه خطراتی پیش می‌آید.

 

 

آخوند طباطبایی‌نژاد نماینده خامنه‌ای در اصفهان افزود:

«آخه اگر کسی حامی مردم باشد واقعاً می‌آید زیربناهای مملکت را ضربه بهش بزند؟ می‌آید آتش بزند؟ می‌آید انسان‌هایی که دوستانش از کشور هستند تو برای اینها کار می‌کنی بعد لطمه میزنی؟ ‌ حتی با سلاح گرم حمله می‌کنی اینها با سلاح گرم حمله کردند بعضی از بسیجیان حتی از طلاب بسیجی بعضی‌هایشان ۱۰-۱۵تا ساچمه به بدن‌شان هست الآن هم هست تفنگهای ساچمه‌ای که به‌دستشان و خیلی از نیروهای مسلح ما مجروح شدند. اینها اگر می‌توانستند یک کلانتری را بگیرند بروند سلاحها را بگیرند حالا ممکن بود دو نفرشان برای نگذاشتن و جلوگیری کشته بشوند اما اگر رهایشان می‌کردند و میرفتند سلاح را به‌دست می‌گرفتند مسلسلی را به‌دست می‌گرفتند / رهبری می‌دانست که اگر جلوی کار را نگیرد چه خطراتی پیش می‌آید برای این‌که او می‌دید / دو سال منافقین گفتند ما برنامه‌ریزی می‌کردیم کاملاً هم برنامه‌ریزی بود. اصلاً از حرفهایشان که الآن نقل می‌شود کاملاً مشخص است راهنمایی کردند ماشین را راهبندان به‌وجود بیاورید حتی تعبیر این‌که ماشینهای دولتی را بدزدید و اونها را ببرید جلو ماشین‌ها بگذارید. به کلانتریها حمله کنید. بانکها را همه اون چه را که کردند دستور دقیق دشمن ها بود و مقام معظم رهبری می‌دانست که اگر مردم هم خدایی ناکرده با اینها باشند اونوقت جلوگیری کار مشکلی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5c21a702-f554-4588-b959-769e718c7892"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات