728 x 90

آخوند روحانی در جلسه دولتش در واکنش به حرفهای دونالد ترامپ در ژاپن گفت آمریکا در کردار خودش باید نشان بدهد دنبال سرنگونی نظام نیست و خواستار رفع تحریم‌ها شد

نشست دولت روحانی - ۸ خرداد ۱۳۹۸
نشست دولت روحانی - ۸ خرداد ۱۳۹۸
  • آخوند روحانی در جلسه دولتش برای خوش‌آمد خامنه‌ای به روضه‌خوانی درباره نمایشهای حکومتی روز قدس پرداخت و ضمن گدایی مذاکره از آمریکا، خطاب به ترامپ گفت راه مذاکره بسته نیست.
  • رئیس‌جمهور ارتجاع در واکنش به حرفهای دونالد ترامپ در ژاپن، همان حرف ظریف را تکرار کرد که آمریکا در کردار خودش باید نشان بدهد دنبال سرنگونی نظام نیست و خواستار رفع تحریم‌ها شد
  • روحانی به دروغ مدعی شد «تورم در اردیبهشت کاهش محسوسی را نشان می‌دهد». این ادعای روحانی در حالیست که مرکز آمار رژیم از افزایش ۳.۶درصدی نرخ تورم در اردیبهشت ماه و ثبت آن در ۳۴.۲درصد خبر داده است

 

آخوند روحانی در جلسه دولتش برای خوش‌آمد خامنه‌ای به روضه‌خوانی درباره نمایشهای حکومتی روز قدس پرداخت و ضمن گدایی مذاکره از آمریکا، خطاب به ترامپ گفت راه مذاکره بسته نیست.

رئیس‌جمهور ارتجاع در واکنش به حرفهای دونالد ترامپ در ژاپن، همان حرف ظریف را تکرار کرد که آمریکا در کردار خودش باید نشان بدهد دنبال سرنگونی نظام نیست و خواستار رفع تحریم‌ها شد:

روحانی گفت:‌ «هر وقت آنها تحریم‌های ظالمانه را کنار گذاشتند، هر وقت آنها در برابر تعهدات خودشان پای بند بودند و هر وقت خودشان برگشتند به میز مذاکره که خودشان ترک کردند و بهم زدند؛ راه به روی آنها بسته نیست. راه باز است».

روحانی در ادامه سخنانش در دفاع از سیاست جنگ‌افروزانه رژیم در منطقه گفت:‌ « ما در لبنان، ما در فلسطین،‌ ما در سوریه، ما در عراق، ما در افغانستان، ما در یمن، همه جا...کمک کردیم»

روحانی از درگیرهای بین حماس و اسراییل در شروع ماه رمضان استقبال کرد و گفت، امروز دیگر موشک جواب موشک است. (آنها)به اسرائیلها پاسخ دندان شکن می‌دهند.

روحانی به دروغ مدعی شد که «تورم ما در اردیبهشت کاهش محوسی را نشان می‌دهد».

این ادعای روحانی در حالیست که مرکز آمار رژیم از افزایش ۳.۶درصدی نرخ تورم در اردیبهشت ماه و ثبت آن در ۳۴.۲درصد خبر داده است و اعلام کرده است: «تغییرات شاخص قیمت کالا و خدمات در اردیبهشت ماه ١٣٩٨نسبت به ماه قبل ١.٥درصد افزایش دارد». مرکز آمار رژیم همچنین اعلام کرده است:‌ «خانوارهای کشور به‌طور میانگین ۵۲.۱درصد بیشتر از اردیبهشت ١٣٩٧برای خرید یک «مجموعه کالا و خدمات یکسان» هزینه کرده‌اند و نرخ تورم ۱۲ماهه منتهی به اردیبهشت ماه ١٣٩٨به ٣٤.٢درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (٣٠.٦درصد) ٣.٦واحد درصد افزایش نشان می‌دهد».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e9e31532-455a-49a1-84f9-59abf562a386"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات