728 x 90

آخوند روحانی: اگر مردم را از صندوق مایوس کردید به خیابان می‌رانید

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی رئیس‌جمهور قبلی رژیم:

اگر مردم را از صندوق مایوس کردید به خیابان می‌رانید. اگر یک گروه را حاکم کنیم و بقیه را کنار بزنیم، مردم ناراضی و معترض می‌شوند.

حل مشکلات اجتماعی و سیاسی در گرو بازگشت جاذبه به صندوق‌های رأی است. امروز حفظ اسلامیت در گرو احیای جمهوریت است

من طی این مدت تلفنی یا به‌صورت مکاتبه با مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان کشور مواردی را منتقل کرده‌ام و پیشنهاداتی داده‌ام، اگر بخواهند در مسائل اقتصادی تحول رخ دهد یک شرط آن احیای برجام است.

 

سایت جماران ۷دی۱۴۰۱:

حسن روحانی، روز دوشنبه در دیدار با جمعی از استانداران دولتهای یازدهم و دوازدهم گفت‌: من طی این مدت تلفنی یا به‌صورت مکاتبه با خامنه‌ای و دیگر مسئولان کشور، مواردی را منتقل کرده‌ام و پیشنهاداتی داده‌ام. ما نظام را از خودمان می‌دانیم.

در دولت دوازدهم برجام را در مقابل حملات فراوان نگه داشتیم، اگر بخواهند در مسائل اقتصادی تحول رخ دهد یک شرط آن احیای برجام است. تا تحریم برداشته نشود و رابطه با دنیا بهبود نیابد، سختی‌های اقتصادی برطرف نمی‌شود.

امروز حفظ اسلامیت در گرو احیای جمهوریت است. باید دید الآن چه وضعی پیدا کردیم؟ آیا احترام ایران حفظ شده است؟

تلاش ما این بود که اگر کسی معاند است به تدریج تبدیل به مخالف شود و مخالف را تبدیل به موافق کنیم. الآن چه می‌شود؟ موافق را کم‌کم می‌کنیم مخالف و مخالف می‌شود معاند. نسل جوان و نوجوان فرزندان این مرز و بوم هستند. بیش از ۴۰سال این فرزندان در اختیار ما بودند.

حل مشکلات اجتماعی و سیاسی در گرو بازگشت جاذبه به صندوق‌های رأی است، اگر مردم را از صندوق مایوس کردید یعنی به خیابان می‌رانید. اگر می‌خواهیم مردم را به کف خیابان نرانیم، راه آن این است که جاذبه صندوق رأی را از بین نبریم. بعضی فکر می‌کنند با یکدست شدن قوا معضلات حل می‌شود. اگر یکدست شدن به این معناست که یک گروه را حاکم کنیم و بقیه را کنار بزنیم، معلوم است که مردم ناراضی و معترض می‌شوند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/230b487d-595a-4ad4-bec5-cc8afe3a7d61"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات