728 x 90

آخوند ابطحی: مشکلات معیشتی نفس‌گیر شده است، مردم به اندازه کافی خسته‌اند

مردم همدان در صف آب
مردم همدان در صف آب

آخوند ابطحی از مهره‌های حکومتی با هشدار به شعارهای پوشالی و دجالگرانه رئیسی جلاد واکنش نشان داد و به شرایط انفجاری جامعه که ناشی از مشکلات «‌معیشتی نفس‌گیر»، به نفرت عمومی جامعه از نظام اعتراف کرد.
وی خطاب به رئیسی گفت: آقای رئیسی! شاید توجه ندارید که با وجود شعارهای شما، اقتصاد این دوران بیشتر از همیشه به برجام گره خورد. انتظار سالها در این یک سال جدی‌تر شده. هم شما و هم ملت تجربه دیده می‌دانند که از امضای برجام معجزه‌ای برنمی‌خیزد؛ اما این انتظار آسیبهای روحی و اقتصادی بسیاری به جای می‌گذارد. یا یک تُک پا بروید اتریش امضا کنید و خلاص یا همان جور که احتمالاً ته دل خودتان و خیلی از مسئولان دیگر هست، بگویید برجام بی‌برجام. سربسته می‌گویم موفقیت در حل مشکلات مردم است، (؟!) نه در سینه سپر کردن بی‌پشتوانه.

آخوند ابطحی گفت:... مشکلات معیشتی نفس‌گیر شده است. مردم به اندازه کافی خسته‌اند. این بهانه هم که کسانی می‌خواهند دولت را تضعیف کنند، وجود ندارد. این حاشیه‌های پرسر و صدا را که به‌مثابه انگشت در چشم مردم کردن است، کم کنید. هم برای خودتان بهتر است و هم برای آرامش مردم که شاید بتوانند این مشکلات را تحمل کنند.
وی با اشاره به سرکوب تحت نام آخوند‌ساخته بی‌حجابی که تماماً برای ارعاب و جلوگیری از قیامهاست افزود: مسأله پرجنجال حجاب که نتیجه‌اش بی‌حجاب شدن شل حجابها و آزار روانی باحجابها بود و موارد دیگری مثل سختگیریهای هنری و فرهنگی، شاید در منظومه کارهای بزرگی که کشور دارد، کم اهمیت باشد؛ اما امنیت روانی جامعه را به هم می‌ریزد.(سایت انتخاب رژیم- ۳شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02f3dde6-1446-45db-8af2-d88e540f76a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات