728 x 90

آخرین ناله‌های جنگ‌افروز

روز چهارشنبه ۱۳آذر تلاش تروریستی رژیم آخوندی برای جنگ‌افروزی در یمن خنثی شد. در این روز میزان قابل‌توجهی از قطعات موشکی رژیم آخوندی که برای تروریستهای حوثی در یمن بارگیری می‌شد توسط نیروی دریایی آمریکا متوقف گردید.

سخنرانی خامنه‌ای برای فرماندهان سپاه پاسداران ‌۱۰مهر ۹۸: «امتداد عمق راهبردی گاهی اوقات از واجب‌ترین واجبات کشور هم لازم‌تر است».

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس این برای اولین بار است که این میزان از قطعات موشکهای پیشرفته توسط رژیم ایران به یمن قاچاق می‌شود.

آخوند علم‌الهدای: «انصارالله یمن ایران است جبهه وطنی سوریه ایران است... اینها همه شده ایران یعنی ایران دیگه ما نیستیم تنها... روز شنبه گذشته انصارالله یمن ۱۰عدد پهپاد فرستاد به منطقه بقیق و خریص».

یک مقام وزارت دفاع آمریکا گفت: «این کشتی قطعات جدا شده موشک کروز زمین به دریا، زمین به زمین، موشکهای ضدتانک و موشکهای زمین به هوا را به یمن حمل می‌کرده است».

به گزارش آسوشیتدپرس این موضوع حاکی از آن است که قاچاق تسلیحات از جانب رژیم ایران برای شبه‌نظامیان حوثی هم‌چنان استمرار دارد.

خامنه‌ای در تنگنای قیام سراسری و بحرانهای بین‌المللی، بزدلانه تلاش می‌کند با صدور موشک و جنگ‌افروزی در منطقه راه نفس پیدا کند. این آخرین ناله‌های جنگ‌افروز است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/058a1e9a-067b-4725-8a28-2bf0ef769cfc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات