728 x 90

آتش گشودن پاسداران جنایتکار به سوی کولبران زحمتکش کرد در مرز اشنویه / زخمی شدن هموطن بلوچ در تیراندازی پاسداران

کولبران در منطقه کردستان
کولبران در منطقه کردستان
  • در یک ماهه منتهی به دهم خرداد حداقل ۳۴کولبر در مرزهای غربی کشور کشته شده‌اند.
  • مزدوران حشدالشعبی در به گلوله بستن کولبران شرکت دارند.

 

روز چهارشنبه ۱۵خرداد بار دیگر کولبران زحمتکش کرد هدف رگبار مأموران جنایتکار خامنه‌ای قرار گرفتند.این جنایت که در مرز اشنویه رخ داد. کولبری هدف گلوله قرار گرفته و به‌شدت مجروح شده که از وضعیت او اطلاعی در دست نیست.

یک گزارش نشان می‌دهد که در فاصله یک ماهه منتهی به دهم خرداد حداقل ۳۴کولبر در مرزهای آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان در اثر حملات پاسداران خامنه‌ای و همچنین نیروهای حشدالشعبی یعنی بسیجیان عراقی مزدور قاسم سلیمانی جنایتکار کشته و زخمی شده ند. ۲۵تن از این کولبران محروم با شلیک مستقیم پاسداران جنایتکار، کشته و زخمی شده‌اند. که شامل ۹کشته و ۱۶زخمی است. ۲کولبر نیز روی مین رفته و جان خود را از دست داده‌اند.

رژیم ضدایرانی آخوندها، مزدوران حشدالشعبی را نیز که نیروهایی از آنها در مرزهای غربی مستقر شده‌اند در حملات پاسداران به کولبران زحمتکش به کار گرفته و ‌آنها نیز کولبران محروم ایرانی را به گلوله می‌بندند.

بیشترین تعداد کولبران کشته و زخمی شده در مرزهای آذربایجان غربی بوده که توسط پاسداران به رگبار بسته شده‌اند.

گزارش دیگری حاکی است که از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون ۵۱کولبر و خرده فروش در مناطق مرزی و بین جاده‌یی استانهای کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه بر اثر شلیک مستقیم نیروهای نظامی رژیم، سقوط از کوه و ارتفاعات، رفتن روی مین، مرگ بر اثر سرمازدگی و کولاک و عوامل دیگر کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد ۱۹تن کشته و ۳۲تن زخمی شده‌اند.

 

زخمی شدن هموطن بلوچ در تیراندازی پاسداران جنایت‌پیشه

پاسداران جنایت‌پیشه همچنین روز جمعه ۱۷خرداد در یکی از مناطق سراوان یک هموطن بلوچ را با شلیک گلوله مجروح کردند. وی که اسحاق رسولیزاده نام دارد با شلیک مستقیم پاسداران از ناحیه دو پا به‌شدت مجروح و به بخش فوریتهای پزشکی منتقل شد.

 

شلیک پاسداران به سوی خودرو دو هموطن سوخت‌بر

در خبری دیگر روز ۱۶خرداد پاسداران جنایت‌پیشه به طرف خودرو دو هموطن بلوچ در گروانی سراوان مستقیم شلیک کردند و آنها را مصدوم کردند.

به گفته شاهدان چون خودرو سوخت بر بدون هماهنگی با مزدوران سپاه پاسداران و پرداخت رشوه آمده، پاسداران به آنها شلیک کردند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d898101-9180-4e73-b3da-0f2b262e14f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات