728 x 90

آتش به‌ اختیاری دولت رئیسی در استخدام دامادها و گماشتن وزیران جنجالی و ...

رئیسی جلاد ۶۷
رئیسی جلاد ۶۷

«آتش به اختیار» عنوان رسانه حکومتی مستقل به‌تاریخ ۲۹آبان است که به آشفته بازار دولت آخوند رئیسی اشاره می‌کند که در «‌پناه قانون» مافیای حکومتی با هدف غارت و چپاول همه عرصه‌ها را جولانگاه خود قرار داده‌اند.

مستقل نوشت: به راستی کدام حرکات را در دولت و مجموعه‌ٔ فعلی اداره کننده‌ٔ کشور (؟!) مصداق این آتش به اختیاری می‌داند؟... آتش به اختیار بودن در استخدام دامادها/ آتش به اختیار بودن در طرح محدودیت و صیانت از اینترنت... آتش به اختیار بودن در یک‌ماه تعلل و عدم مذاکرات هسته‌یی و معطل کردن کشور/ آتش به اختیار بودن در معرفی‌های جنجالی وزیر آموزش و پرورش که هر بار از سری قبل آتشی‌تر است... و یا آتش به اختیار بودن در گماشتن وزیر نفت در وزارت راه؛ وزیر راه در انرژی اتمی و... .

مستقل افزود: اگر دولت و مجموعه‌ٔ اداره کننده‌ٔ کشور را به مانند ۸سال دولت روحانی (تخریب همه‌جانبه) مورد نقد و مطالبه‌گری قرار نمی‌دهید و چشم بر اشتباهات می‌بندید لااقل با این تعاریف بی‌حد و مرز و اغراق‌گونه مجوز ادامه‌ٔ این امور اشتباه و هزینه‌بار برای کشور را به دولت و رئیس‌جمهور (؟!) ندهید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d2186d5a-9f8e-464b-bf9f-b0dad72d4ab0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات