728 x 90

انهدام صنايع و داراييهاي كشور,بحران اقتصادى,

حجم مبادلات تجاری چین با رژیم آخوندی از ۴۰میلیارد دلار عبور می‌کند

-

--
--
حجم مبادلات تجاری چین با رژیم آخوندی از ۴۰میلیارد دلار عبور می‌کند. این آمار بسیار گویاست و می‌شود به خوبی فهمید که چرا هر جا آخوندها در مجامع بین‌المللی تحت فشار قرار می‌گیرند، هرجا بحران اتمی بالا می‌گیرد، هرجا آخوندها به‌خاطر تروریسم زیر ضرب قرار می‌گیرند، چینیها به امداد آنها می‌شتابند و مانع فشار می‌شوند.
اسدالله عسگر اولادی رئیس اتاق بازرگانی رژیم و چین از چینیها خواست به سرمایه‌گذاری بیشتر در ایران بپردازند.
عسگر اولادی که در «همایش فرصتهای سرمایه‌گذاری خارجی در ایران» صحبت می‌کرد، گفت: ارزش مبادلات تجاری بین ایران و چین در سال ۲۰۱۱میلادی به بیش از ۴۰ میلیارد خواهد رسید. ما پیش‌بینی می‌کنیم این رقم حتی به بیش از ۴۲میلیارد دلار برسد.
رئیس اتاق بازرگانی رژیم و چین از این هم فراتر رفت و گفت: «هدف ما برای ۴سال آینده رساندن حجم مبادلات ۲کشور به مرز ۶۰میلیارد دلار بود اما اکنون هدف را به مرز ۱۰۰میلیارد دلار افزایش داده‌ایم».
حالا این سؤال مطرح است که این مبادلات شامل چه اموری می‌شود. آیا چین در زیرساختها و امور زیربنایی ایران سرمایه‌گذاری می‌کند؟ نخیر اساس این مبادلات واردات کالاهای بنجل چینی به ایران است.
عسگر اولادی می‌گوید از این ۴۰ میلیارد دلار، چینیها تنها یک میلیارد و پانصد هزار دلار سرمایه‌گذاری مستقیم در ایران دارند.

رئیس اتاق بازرگانی رژیم و چین به آثار تحریمها روی این روابط اعتراف می‌کند و می‌گوید: «یکی از موانع گسترش روابط تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و چین مشکلات بانکی تاست. نظام بانکی این کشور باید برای انتقال پول موانع را برطرف کند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3be76c55-9d62-43d2-8e49-901ffa393aed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات