728 x 90

اختلاس عوامل رژيم,

پارلمان کانادا مقامات این کشور را به‌خاطر نحوه ورود مدیر کل فراری بانک ملی رژیم مورد انتقاد قرار داد

-

محمودرضا خاوری، مدیرعامل فراری بانک ملی
محمودرضا خاوری، مدیرعامل فراری بانک ملی
پارلمان کانادا وضعیت خاوری مدیر کل فراری بانک ملی رژیم را مورد بحث و بررسی قرار داد و مقامات این کشور را به‌خاطر نحوه ورود وی به کانادا مورد انتقاد قرار داد.

سناتور دانیل لانگ، در این باره گفت نکته قابل‌توجه این است که دریابیم این مقام بلندپایه بانک ملی رژیم ایران چگونه در کانادا پناهگاه امن یافته است؟

جف یاورسکی، یکی از مقامات سازمان اطلاعات و امنیت دولت فدرال کانادا در پاسخ به این پرسش گفت ما در مورد هرگونه خطری که امنیت کانادا را تهدید کند تحقیق می‌کنیم.

از سوی دیگر، روزنامه گلوب اند میل، نوشت: که خانواده خاوری یک خانه ۶۶۰هزار دلاری دیگر در خیابان هالیوود در منطقه یورک شمالی دارند که به نام همسر خاوری است.‌در حالی که مقامات کانادا مشغول بررسی لغو شهروندی محمود رضا خاوری و استرداد او به ایران هستند، وی و همسرش ویلای ۳میلیون دلاری‌شان در تورنتو کانادا را به دخترشان منتقل کردند.
این روزنامه کانادایی افزود: «یکی از مقامات سابق وزارت خزانه‌داری آمریکا می‌گوید که دولت کانادا باید اموال خاوری در کانادا را مسدود کند چرا که وی مدیر عامل بانکی بوده است که در لیست سیاه تحریمهای بین‌المللی قرار داشته است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e97b1750-92d4-4764-874c-7501fc5ff7b6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات