728 x 90

ترور سفير عربستان در آمريكا,صدور تروريسم رژيم به ك

محدثین: توطئه ایران برای ترور جبیر یک تروریسم نیازمند مجازات بین‌المللی است

-

محمد محدثین
محمد محدثین
ایلاف، ۲۷ مهر - اپوزیسیون ایران تلاش رژیم ایران برای ترور سفیر عربستان در آمریکا عادل الجبیر را تروریسم افسارگسیخته و نقض سیستماتیک حقوق‌بشر توصیف کرد که نیازمند تصمیم بین‌المللی فوری برای مجازات این رژیم است که از عدم قاطعیت جامعه بین‌المللی و شورای امنیت و به‌ویژه کشورهای غربی در قبال جنایات ضدبشریش بدترین سوء‌استفاده را می‌کند... در همین حال پارلمانترهای اروپایی و شخصیتهای برجسته بین‌المللی به مقابله با این رژیم که آن را مرکز اصلی تروریسم در جهان دانستند، فراخواندند.
رئیس کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران محمد محدثین در گفتگویی از مقر این شورا در حومه پاریس امروز چهارشنبه به ایلاف گفت که رهبر عالی ایران علی خامنه‌ای که از عواقب طرح تروریستی خود در آمریکا برای ترور سفیر عربستان الجبیر به‌شدت وحشت‌زده شده، دستور داده تا وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران ( انقلاب) با پیش بردن یک سیاست 2وجهی گریبان رژیم را از عواقب افشای این طرح خلاص کنند.
او توضیح داد که یک وجه این سیاست تلاش مذبوحانه‌یی است تا تروریست دستگیرشده و تروریستهای تحت تعقیب را با سرهم‌بندی کردن سناریوهای مضحک به سازمان مجاهدین خلق (اپوزیسیون) مرتبط کند و وجه دیگر شانتاژ دولت عربستان سعودی و وزیر خارجه آن با تهدید به‌ عملیات تروریستی بیشتر است تا شاید دولت عربستان را از پیگیری موضوع در سطح بین‌المللی منصرف کند.
محدثین در همین رابطه اشاره کرد که آخوند طائب، از نزدیکترین افراد به خامنه‌ای و رئیس قرارگاه عمار، مرکز لباس‌شخصیها که هارترین باند سرکوبگر رژیم هستند و تحت‌امر مستقیم خامنه‌ای قرار دارد، گفت: «ما نیاز به ترور سفیران عربستانی نداریم. ما اگر نیاز به ترور کسی داشته باشیم، آن‌قدر توان داریم که خود ملک عبدالله را ترور کنیم».
او توضیح داد که روزنامه‌ها و سایتهای نزدیک به خامنه‌ای از هنگام برملا شدن توطئه ترور سفیر الجبیر حمله هدفداری را علیه عربستان پیش می‌برند و گفت: «فرافکنی‌ها و شانتاژهای تروریستی رژیم آخوندی، این حقیقت را نیز برملا می‌کند که رژیم آخوندی از عدم قاطعیت جامعه جهانی و شورای امنیت و به ویژه کشورهای غربی در قبال جنایتهای ضدبشری و تروریستیش بیشترین سوء‌استفاده را می‌کند. لذا مقاومت ایران بر ضرورت و فوریت اتخاذ تصمیمهای فوری و لازم‌الاجرا برای مقابله با دیکتاتوری دینی و تروریستی حاکم بر ایران تأکید می‌کند».
راجع به تلاش تهران برای الصاق اتهام توطئه ترور به یکی از افراد سازمان مجاهدین خلق، یکی از تشکلهای شورای ملی مقاومت ایران، محدثین خاطرنشان ساخت که این اقدام برای سرپوش گذاشتن بر افشای جزییات جدیدی از فعالیتهای تروریستی نیروی قدس در اروپا و آمریکا از سوی مقاومت ایران صورت گرفته و رژیم ادعا کرده که: «متهم ردیف دوم در طرح ادعایی ترور سفیر عربستان سعودی، از اعضای اصلی سازمان مجاهدین است که با استفاده از گذرنامه‌های ایرانی و سایر اسناد هویت جعلی بین کشورهای مختلف تردد نموده است». سپس ضمن انتشار یک شماره پاسپورت ادعایی که در ۲۰۰۶ در واشنگتن برای متهم ردیف دوم صادر شده، مدعی شده که وی آخرین بار در واشنگتن و پادگان اشرف مشاهده شده است».
مسئول ایرانی اپوزیسیون تأکید کرد که این روش شناخته‌شده حکام ایران است که در ۳۰سال گذشته با انداختن مسئولیت جنایتهای خود به گردن اپوزیسیون، با یک تیر 2نشان بزنند. آنها جنایتهای فجیعی مانند قتل کشیشان مسیحی، به راه‌انداختن کشتار در خانه خدا در مکه و انفجار حرم امام رضا در مشهد را به مجاهدین نسبت داده‌اند تا به خیال خود هم چهره اپوزیسیون را مخدوش و هم از عواقب این جنایتها جان به در ببرند.
او توضیح داد که چند سال بعد در جریان جنگ قدرت درونی، مقامهای رژیم خود فاش کرده‌اند که همه این جنایتها توسط مأموران رژیم صورت گرفته است.
محمد محدثین تأکید کرد که مقاومت ایران بار دیگر بر ضرورت یک تصمیم فوری جامعه بین‌المللی در مقابل تروریسم افسارگسیخته و نقض سیستماتیک و وحشیانه حقوق‌بشر توسط این رژیم تأکید می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ff25628-ca8f-4063-bd52-642dcf869386"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات