728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,توطئه خانواده عليه اشرف,

روشنگری مجاهدان اشرفی خلیل احمد حسین زهی و بجّار رحیمی درباره سیرک خامنه‌ای ـ مالکی و توطئه‌های اطلاعات آخوندی

-

شكنجه مستمر اشرفيان توسط 300 بلندگو
شكنجه مستمر اشرفيان توسط 300 بلندگو
خلیل احمد حسین زهی: اینها که می‌شنوید ضجه‌های ترس و مرگ ولی‌فقیه ارتجاع هستند که دور و اطراف زوزه می‌کشن. به همین خاطر هرچه اشرف بین‌المللی‌تر میشه و پیروزی به‌دست میاره، وحشت این رژیم را بیشتر کرده. چون الآن کمیساریا استاتوی حقوقی اشرف را به‌رسمیت شناخته، اتحادیه اروپا سفیر ویژه برای اشرف تعیین کرده، وحشت این رژیم را بیشتر کرده. میره طرف بلوچستان چند تا مزدور تحت عنوان خانواده اطراف اشرف بیاره زوزه بکشن. حرفهای خامنه‌ای را رله کنن. چون مردم بلوچستان از این رژیم کثیف آخوندی نفرت دارن. من خودم بچه بلوچستان هستم میدونم چقدر نفرت دارن. مردم بلوچستان از این رژیم بجز بدبختی و فقر چیزی حاصل‌شان نشده.

اینهایی که میاری پاسدارهای خالص ولی‌فقیه ارتجاع هستن. که در اطراف اشرف زوزه می‌کشن. کسی که قاتل اشرفیها باشه و شب و روز فحش و کلماتی که شایسته خود ولی‌فقیه است، که برای اشرفیان استفاده می‌کنه و برای قاتل اشرفیان تقدیر نامه صادر می‌کنه و تشکر می‌کنه، اینها بجز پاسدارای خود رژیم، خود ولی‌فقیه و نیروی تروریستی قدس کس دیگه نیست.

ما به ولی‌فقیه ارتجاع می‌گیم اگر جرأت داری با نیروی تروریستی قدس و نیروی سپاه پاسدارانت اگر جرأت داری بیا به اشرف حمله کن تا درس جدیدی از ماندگاری بهت نشون بدیم که در تاریخ ایران ثبت بشه. 

بجّار رحیمی: اخیراً با خبر شدم که تعدادی مزدور رو از بلوچستان اجیر کرده آورده با پوش خانواده و شبانه روز مشغول هتاکی و مزخرف گویی هستند علیه ما، و از رژیم ولی‌فقیه تعریف و تمجید می‌کنن و از مالکی سپاسگزاری می‌کنن که ما اشرفیها را کشته و به‌شهادت رسونده.

اینها بوزینگانی هستند دیو سیرت و بدسرشت که برای ولی‌فقیه طلسم شکسته‌یی که مردم بلوچستان را تحت ستم مضاعف قرار میده، و کل مردم ایران را در زنجیر کرده؛ میان خوشرقصی می‌کنن و از نظر من سگان قلاده‌داری هستن که قلاده بر گردن و در دست عنتری‌نژاد هستن. و شبانه روز علیه بهترین فرزندان خلق ایران دارن لجن‌پراکنی می‌کنن. ولی این را بدونید که مردم بلوچستان از همون اول با رژیم ضد بودند، مرزبندی دارن و این را اضافه کنم و جهت یادآوری مردم ایران هم بگم که مردم بلوچستان هر کسی که بخواد دست در دست رژیم بذاره و بخواد اسباب کار برای سرکوب مردم فراهم بکنه، مورد تنفر و انزجار شدید مردم بلوچستان قرار می‌گیره.

این رو این مزدوران بدانند و خود خامنه‌ای هم خوب میدونه و خودش هم بدونه که با این جنگ روانی که تو راه انداختی، ما جنگ‌مون را صد برابر که هست، هزار برابر می‌کنیم، عزممون را راسخ‌تر می‌کنیم.

من به‌عنوان یک مجاهد اشرفی بلوچ، این را تأکید می‌کنم اگر هر کس تحت هر عناوینی، بخواد به اشرف بیاد و علیه ما لجن‌پراکنی بکنه، مزخرفات بگه، هر کی می‌خواد باشه، هیچ فرقی بین اون نفر و پاسدار خونریز و بسیجی که در خیابانهای تهران و بلوچستان مردم را سرکوب می‌کنه، بساط اعدام برپا می‌کنه هیچ فرقی قائل نمی‌شوم.

و خطاب به تو خامنه‌ای فلک زده بدبخت، به دیکتاتورهای پشت سرت نگاه کن. به بن علی و مبارک نگاه کن. به قذافی و بشار اسد نگاه کن. تو سرنوشتی بس خطرناکتر از آنها خواهی داشت. ما و مردم ترا با تندر ارتش آزادیبخش و ارتش قیام پوزه‌ات را به خاک می‌مالیم و سرنگونت خواهیم کرد. و به زباله‌دان تاریخ خواهیم فرستاد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f2b595f-9231-490e-bbb2-d13452a243f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات