728 x 90

فلسطين,

فواد عمر از رهبران جنبش آزادیبخش فلسطین از خانم مریم رجوی به‌خاطر حمایت ایشان از طرح محمود عباس قدردانی کرد

-

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت
خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت
فواد عمر از رهبران جنبش آزادیبخش فلسطین ـ فتح ـ طی پیامی از سوی تمامی مردم فلسطین از خانم مریم رجوی حمایت رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت از طرح محمود عباس برای تشکیل کشور مستقل فلسطینی قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: آزادگان جهان که نابودی همه نمودهای ظلم و خشونت و ایستادن داوطلبانه در کنار مردم و انقلابهای جهانی علیه ظلم و تاریکی و اشغال را وظیفه خود می‌دانند دائماً در دفاع و حمایت از حق داوطلب هستند.

ما تمامی خلق آزاده عرب فلسطین بالاترین تشکر و تقدیر خود را خدمت خواهر مریم رجوی رهبر قهرمان مقاومت ایران به‌خاطر پا پیش گذاشتن و شجاعتش در اعلام پیشاپیش حمایتش از موضع فلسطین در حق مسلمش برای (ایجاد کشور فلسطینی) را تقدیم می‌کنیم، این پیمان ما با آزادگان و حق جویان جهان است.

بله سرور من این موضع آزادگان و دارندگان مواضع شجاعانه و انقلابی علیه ظلم، آخوندها، سرکوب، اعدام، ارعاب و اشغالگری است.

با تشکر از شما بانوی مقاومت ایران این پیمان ما با شما است و آرزوی ما نابودی ظلم و سرکوب در تهران و دم و دنبالچه‌های آن در بغداد پایدار و سروران آنها در قدس است تا آینده موعود و امنیت را برای فرزندان و امت‌مان به ارمغان بیاوریم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a42311fb-f71d-4ba0-a05a-a6ae8afa1dab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات