728 x 90

لغو محاصره اشرف,اشرف - حمايت بين المللي,

افشاگری مجاهد اشرفی طاهر سلجوقی درباره سیرک خامنه‌ای ـ مالکی در ورودی اشرف و توطئه‌های وزارت اطلاعات آخوندی

-

شكنجه مستمر اشرفيان توسط 300 بلندگو
شكنجه مستمر اشرفيان توسط 300 بلندگو
با سلام به هم میهنان عزیز، به همه اشرف‌نشانها، به همه دلیران ایران‌زمین که هیچ‌وقت در مقابل این دیکتاتور خونریز سر تسلیم فرود نیاوردن و با درود به مردم غیور سیستان و بلوچستان که هرگز در برابر این رژیم سازش نکردن و نخواهند کرد.

هم میهنان عزیز، اخیراً دیکتاتوری جنایت‌کار آخوندی تعدادی مزدور تحت نام خانواده بلوچ به در اشرف، خانه‌اشرفیان فرستاده تا با پارس کردن و زوزه کشیدن شاید بتوانند برای این رژیم جنایتکار آبی به آسیاب بریزند. اما با این زوزه‌ها، با این پارسها هیچ غلطی نخواهند کرد. اشرفیان عهد کرده‌اند که می‌ایستند و ایستاده‌اند تا آخرش هم خواهند ایستاد. اقدامات چند مزدور و مأمور و گماشته وزارت اطلاعات ومأموران ولی‌فقیه برای اشرفیان هیچ ارزشی نخواهد داشت و پشیزی هم ارزشی نداشته. چرا که صورت مسأله و آن قضیه اصلی، وحشتی است که رژیم از سرنگونی داره و کابوس سرنگونی که هر شب رژیم خوابش را می‌بیند. موضوع اصلی این است. چون که با چند مزدور، چند گماشته و مأمور وزارت اطلاعات که کاری نمی‌تونن بکنند. مگر در ۶ و ۷مرداد و ۱۹فروردین تهاجم نکرد؟! مگر با زرهی و انواع سلاحها به اشرفیها تهاجم نکرد؟! اما اشرفیان با دست خالی در مقابل همه اینها ایستادن. و این رژیم بود که شکست خورد. و تمام توطئه‌هاش از زوزه‌های با ۳۰۰ بلند‌گو، از خاکریز زدنها، از ارسال پارازیت، اینها هیچ‌کدام، هیچ، دردی از این رژیم را دوا نخواهد کرد. اما از آن طرف به یمن پایداری و مقاومت اشرفیان هر روز قله‌های جدیدی در صحنه بین‌المللی در نوردیده می‌شود. حتماً شنیدید تعیین استاتوی حقوقی اشرفیان توسط کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، تعیین سفیر ویژه توسط خانم اشتون رئیس سیاست خارجی پارلمان اروپا، حمایت شخصیتها، احزاب دموکراتیک، شخصیتهای مذهبی، ملی. همه اینها گواه اینه که اشرف مسیر و پیشرفت پیروزی وسیعی داشته همه اینها گواه اینه که اشرف در عرصه بین‌المللی در قله‌های بالابلندتری قرار گرفته. اینها به یمن پایداری و جنگ اشرفیان بوده.

حالا این رژیم با زوزه‌های این مزدوران چه غلطی می‌خواد بکنه؟! چه کار می‌خواد بکنه؟! تحت عنوان خانواد‌ه بلوچ چند مزدور، تازه اومدن نامه هم نوشتن به قاتل خود همین مجاهدین، به قاتل اشرفیان در ۱۹فروردین. توجه کنید قسمتی از نامه همین مزدوران همینهایی که تحت عنوان خانواده از بلوچستان اومدن پشت اشرف، ببینید چی نوشتن:
نخست‌وزیر محترم کشور عراق، جناب آقای دکتر نوری المالکی؛ (منظورشان قاتل مجاهدینه) با کمال احترام و تقدیرفراوان من باب خدمات انسان دوستانه (ببینید شکنجه‌های وحشیانه با ۳۰۰ بلندگو، تهدید، فحش، حرفهای رذالت که از سرو روی آخوندها می‌باره، و نسبت دادن به اشرفیان، اینها خدمات انسان دوستانه آقای مالکیه، دارن تقدیر می‌کنن) و خدا پسندانه (یعنی کشتار مجاهدین از د‌ید رژیم خدا پسندانه است که البته شیطان پسندانه، چون که سرتاپای این رژیم شیطان صفتند)، بدینوسیله به استحضار می‌رساند ما خانواده‌های ایرانی از استان سیستان و بلوچستان... .

از قاتل مجاهدین، دارن تقدیر می‌کنن. خدمات انسان دوستانه؟!

بذارید حرف را صریح بگیم، از این کارها از این اقدامات از این اعمال رذیلانه از این جنگهای کثیف روانی هیچ طرفی نخواهند بست. به صراحت بگیم اشرفیان به این چیزها هیچ ارزشی قائل نیستن. به همین خاطر قاطعانه به خودت می‌گیم خامنه‌ای به خودت می‌گیم خودت بیا! وزارت کثیف اطلاعات آخوندی، طویله هر چه گرگ و خوک و کفتاره عمامه بسر، چرا چند مزدور می‌فرستی. خودتون بیاین.

مطمئن باش آخوندهای کثیف، هرگز از سرنگونی نجات نخواهید یافت. به‌دست توانای خلق به‌وسیله اشرفیان سرنگون خواهید شد. آن روز دیر نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2668a061-e061-45ac-aa74-c9a06f8a93f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات