728 x 90

شلاق زدن ,

اجرای حکم ضدبشری شلاق در ملا عام به جرم سرقت در طبس

-

شلاق و شکنجه در رژیم جنایتکار آخوندی - آرشیو
شلاق و شکنجه در رژیم جنایتکار آخوندی - آرشیو
در حالی که سارقین اصلی در دیکتاتوری آخوندی آزادانه حرکت کرده و یا به سفرهای خارج می‌روند، مردم و طبقات ستمدیده به اتهامات واهی از جمله سرقت در ملاعام مجازات می‌شوند. دیکتاتوری آخوندی در اوج بحرانهای داخلی و جنگ و کشمکشهای درونی نظام به‌خاطر دزدیها و اختلاس جهت ایجاد فضای رعب و وحشت طنابهای دار و تخته‌های شکنجه را به خیابانهای آورده تا مردم عصیان زده را مرعوب کند.

به گزارش خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران: حکم شلاق ۲نفر سارق، در ملأعام و در محل میدان مرکزی شهر طبس اجرا شد.

حکم شلاق ۲نفر متهم به سرقت، که پس از بررسی و رسیدگی در شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی جزایی طبس بزهکاری آنان محرز و مسلم شده است، در ملأعام و در محل میدان موسوم به خمینی طبس اجرا شد.

قبل از اجرای حکم شلاق این افراد، روند رسیدگی و رأی دادگاه مربوط به هر یک به شرح زیر قرائت شد: ”بر این اساس درباره اتهام سرقت «سیدعلیرضا ر» فرزند «سیدابوالفضل» اهل طبس، متولد ۱۳۶۹ که دارای سوابق متعدد از نوع سرقت است، با مدنظر قرار دادن تمامی دلایل موجود از جمله گزارش مرجع انتظامی، اعلام شکایت مال‌باختگان نزد مرجع انتظامی، دادسرا و دادگاه، اقرار و اعتراف صریح متهم در دادسرا و دادگاه، و کیفرخواست صادره، بزهکاری متهم محرز و مسلم شد.

بر اساس رأی دادگاه، این شخص که دارای بیش از ۸ فقره سابقه محکومیت کیفری است به تحمل ۳سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق تعزیری در ملأعام و در محل میدان اصلی شهر، رد اموال مسروقه به مال‌باختگان و ۳سال اقامت اجباری در شهرستان بردسکن محکوم شد.

البته این این شخص به دادنامه صادره به‌وسیله شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی جزایی طبس اعتراض کرد که موضوع در شعبه ششم دادگاه تجدیدنظر استان یزد مورد رسیدگی قرار گرفت، اما این دادگاه ضمن رد تجدیدنظرخواهی، دادنامه شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی جزایی طبس را عینا تأیید کرد.

حکم شلاق «سیدعلیرضا ر» با رعایت موازین شرعی و قانونی در محل میدان امام خمینی (ره) طبس اجرا شد.

علاوه بر این درباره اتهام سرقت «شهرام ب» فرزند «ماندنی» اهل یاسوج، متولد ۱۳۵۶ که متاهل و فاقد سابقه محکومیت کیفری است، اثبات شد و حکم شلاق اجرا شد“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d9997bba-cd9d-4004-a46d-4ab0f620b410"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات