728 x 90

دستگيري,

۸۰نفر در زنجان بازداشت شدند

-

دستگیری به اتهام خمینی‌ساخته اراذل و اوباش - آرشیو
دستگیری به اتهام خمینی‌ساخته اراذل و اوباش - آرشیو
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان از اجرای طرح موسوم به ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با اراذل و اوباش در زنجان خبر داد و گفت: «در این طرح ۸۰نفر دستگیر شدند».
به گزارش رسانه حکومتی آفتاب ۲۲ شهریور، منطقه زنجان، سرهنگ مزدور محمد اسدی‌فرد با بیان این مطلب اظهار کرد: «مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان زنجان، طرح مبارزه با اراذل و اوباش را با هدف افزایش احساس امنیت در جامعه با حضور فعال کارکنان اداره پشتیبانی عملیات این یگان در سطح شهرستان زنجان به اجرا گذاشتند».
وی افزود: «مأموران در اجرای این طرح ۸۰نفر از اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت را در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منازل و مخفیگاه آنان ۵قبضه چاقوی جیبی و ۲۸قمه کشف کردند».
سرهنگ اسدی‌فرد با تأکید بر تداوم و استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان، ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و دستگیری مجرمان گفت: «در این طرح ۳۱نفر از اراذل و اوباش نیز احضار و تعهد کتبی اخذ شد. هم‌چنین ۶دستگاه موتورسیکلت و ۵دستگاه خودرو نیز توقیف شد».
این مقام انتظامی با بیان این‌که 2اراذل و اوباش تحت تعقیب نیز دستگیر و از طریق مراجع قضایی راهی زندان شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی‌نظمی و ایجاد ناامنی در سطح شهر توسط این‌گونه افراد، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌ دهند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ddb53d6e-211e-4ee7-9ac0-ac16d2c53588"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات