728 x 90

انتخاب مسئول اول,

ادامه پیامهای تبریک به‌مناسبت انتخاب مسئول اول جدید سازمان مجاهدین خلق ایران

-

خانم زهره اخیانی jpg
خانم زهره اخیانی jpg
آقای مهدی العطیات، رئیس هیأت عربی دفاع از اشرف، طی پیامی به خانم زهره اخیانی، مسؤل اول جدید سازمان مجاهدین خلق ایران، نوشت: «هیأت عربی دفاع از اشرف انتخاب شما به‌عنوان مسؤل اول سازمان مجاهدین را تبریک می‌گوید و برای شما که سالهاست در راه آزادی خلقتان از دست ظلم و سرکوب به فداکاری و جهاد برخاسته‌اید، آروزی موفقیت می‌کند».

خانم هاله الحمدانی، مدیر سازمان بین‌المللی امید برای حقوق زنان در انگلستان، طی پیامی به مجاهدان اشرف و خانم زهره اخیانی نوشت: «از طرف شخص خودم و همکارانم تبریکات ویژه و بهترین درودها و آرزوهایمان را برای موفقیت شما در این مسئولیت تاریخی و برای حفاظت خواهران و برادران اشرفی تقدیم می‌کنیم».

دکتر خسرو یوسفزی، از مدیران وزرات بهداشت افغانستان، طی پیامی انتخاب خانم زهره اخیانی به‌عنوان مسؤل اول مجاهدین را تبریک گفت و نوشت: «از بارگاه ایزد متعال برای ایشان در این راستا آروزی موفقیت می‌کنم و این انتخاب را به فال نیک می‌گیرم، باشد که دور بعدی این انتخابات در وطن شما ایران برگزار گردد».

هم‌چنین اعضای شورای ملی مقاومت، خانم مهین مشکین‌فام و آقایان پرویز خزایی، حمیدرضا طاهرزاده، حسین فرشید و منشور وارسته، طی پیامهایی انتخاب خانم زهره اخیانی به‌عنوان مسؤل اول سازمان مجاهدین خلق ایران را تبریک گفتند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5beb2419-9eba-4a19-b410-856c4e6f77b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات