728 x 90

تشديد اقدامات سركوبگرانه,

طرح جدید برای سرکوب جوانان، تشکیل شناسنامه امنیتی برای جوانان دستگیر شده

-

سرکوب جوانان
سرکوب جوانان
خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران ۳۱ مرداد از طرح جدیدی برای سرکوب جوانان و زنان خبر داد، بنا‌ به گزارش این خبرگزاری: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استانهای تهران و البرز از صدور شناسنامه امنیتی برای جوانان دستگیر شده، استانهای تهران و البرز خبر داد.

دیکتاتوری آخوندی که چشم‌انداز سرنگونی خود را توسط جوانان می‌بیند، این بار با حربه جدیدی تحت عنوان طرح شناسنامه برای اراذل و اوباش به میدان آمده و با اطلاع‌رسانی و ایجاد فضای رعب، قصد قدرتنمایی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به‌نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استانهای تهران و البرز، نادر سرکاری با بیان این‌که تمام سوابق و اقدامات اراذل و اوباش در شناسنامه‌های الکترونیکی ثبت خواهد شد، گفت: ”طرح احضار و کنترل برای این افراد برقرار خواهد شد و در مقاطع زمانی متفاوت احضار شده و عملکرد این افراد دائماً تحت نظارت پلیس خواهد بود.
وی در ادامه از دستگیری ۹۶ اوباشگر شاخص از آغاز سال‌جاری خبر داد و تأکید کرد: در چهار ماه نخست سال‌جاری، ۱۸۱ نفر از اخلالگران نظم و امنیت عمومی در سطح دو استان تهران و البرز شناسایی شده‌اند“.
وی با دادن آمارهای پوشالی مدعی کنترل بر تمام حرکات جوانان را کرده و گفت: ”از این تعداد ۹۶ تن به‌عنوان اراذل و اوباش شاخص شناسایی شده که ۹۵ تن از این افراد احضار و برای این افراد شناسنامه امنیتی صادر شده است و این افراد به‌صورت دائمی تحت نظارت پلیس هستند و همیشه باید به یاد داشته باشند که پلیس ناظر بر اعمال آنها است“.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان تهران و البرز با بیان این‌که شناسنامه امنیتی تنها برای ”اراذل و اوباش“ شاخص صادر می‌شود، گفت: ”این افراد به‌صورت همیشگی تحت نظارت و کنترل پلیس بوده و موظفند در مقاطع زمانی خود را به پلیس معرفی و مأموران را در جریان عملکرد و محل سکونت خود قرار دهند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/569a1d0b-6cb1-4ed7-8e32-f0e3e9113458"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات