728 x 90

صدور تروريسم رژيم به كشورهاي ديگر,

جدال میان باندهای رژیم به‌خاطر تکذیب دعاوی پاسدار فیروزآبادی توسط سفیر رژیم

-

آذربایجان معترض توهین مستقیم فیروزآبادی به الهام علی‌اف
آذربایجان معترض توهین مستقیم فیروزآبادی به الهام علی‌اف
در جریان جدال میان باندهای رژیم، یک رسانه حکومتی سفیر دیکتاتوری آخوندی در جمهوری آذربایجان را به‌خاطر عقب‌نشینی و تکذیب دعاوی مداخله‌جویانه پاسدار فیروزآبادی در مورد آذربایجان هدف حمله قرار داد و از وی خواستار پاسخ در این زمینه شد.

رسانه وابسته به پاسدار رضایی نوشت: «سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو پس از آن که به وزارت‌خارجه جمهوری آذربایجان احضار شد، در اقدامی به دور از عرف دیپلوماتیک، اظهارات دکتر فیروز‌آبادی را تکذیب کرد، درحالی‌که بنا بر عرف دیپلوماتیک در چنین شرایطی، سفیر تنها وعده ابلاغ اعتراض کشور میزبان به دولت متبوع خویش را می‌دهد. وی باید توضیح دهد که تکذیب اظهارات فیروز‌آبادی بر چه اساسی صورت گرفته است» ؟

این رسانه با اشاره به دستگیری شماری از عوامل رژیم در جمهوری آذربایجان نوشت: «دولت باکو با دستگیری چند تن از فعالان دینی جمهوری آذربایجان... درصدد فرستادن این پیام برای دولت ایران و نیز اسلام‌گرایان جمهوری آذربایجان بود که هرگونه حمایت معنوی ایران از حرکتهای شیعی جمهوری آذربایجان به ضرر دینداران تمام خواهد شد. به هرحال، سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو در قضیه فوق... عملکرد ضعیفی از خود نشان داد. وگرنه ادعای دیدارهای متعدد با رئیس‌جمهوری آذربایجان که هیچ نتیجه هم نداشته، دردی دوا نمی‌کند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2e628dbe-1d2c-4c94-9bd2-54b3c2005066"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات