728 x 90

-

قتل یک جوان توسط ستوان نیروی انتظامی در مقابل چشم مردم

-

سرکوب نیروی انتظامی
سرکوب نیروی انتظامی
ستوان انتظامی، قاتل روانی، جزییات خفه کردن و قتل جوانی در اصفهان - جزئیاتی در مورد قتل یک جوان به دست مزدور نیروی انتظامی. بنابه گزارشات دریافتی، صبح روز دوشنبه ۱۷ مرداد ۹۰ در خیابان وحید اصفهان، یک جوان با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی درگیری لفظی پیدا می‌کند. مقدمه این درگیری، متوقف کردن اتومبیل و جریمه زیادی بوده که پلیس برای راننده جوان، نوشته بود.

پلیس راهنمایی بلافاصله با مأموران نیروی انتظامی تماس گرفته و آنها چند مأمور به صحنه حادثه می‌فرستند. ستوانی که از پاسگاه آمده بود با بی‌تربیتی و بدون هیچ صحبتی به‌محض ورود، شروع به فحاشی به جوان می‌کند. جوان که از این برخورد شوکه شده بود، معترض می‌شود. ستوان هم متقابلاً بدون درنگ یک اسپری را به‌صورت جوان می‌پاشد و گردن او را تا جایی که ممکن است، فشار می‌دهد!
ظرف چند ثانیه، جوان بیهوش می‌شود ولی ستوان که حالات بیمار روانی را پیدا کرده بود، به پاشیدن اسپری به‌صورت جوان ادامه می‌دهد تا آن‌جا که مأموران راهنمایی و رانندگی هم دخالت کرده و او را از جوان دور می‌کنند!
اسپری آن‌قدر آزاردهنده بوده که افرادی که برای مشاهده‌ایستاده بودند، همه مشکل تنفسی پیدا می‌کنند!
در این صحنه تلاش همه بر آن می‌شود که جوان را به هوش آورده و سوار کنند اما جوان به هوش نمی‌آید. یک پزشک که در صحنه حضور داشته به معاینه جوان می‌پردازد اما متوجه می‌شود که جوان ضربان نداشته و نفس نمی‌کشد.

بلافاصله چند نفر به کمک پزشک شروع به دادن تنفس مصنوعی از راه تنفس دهان به دهان و ماساژ قفسه سینه می‌کنند اما بعد از ده دقیقه، دکتر با ناراحتی تمام تأسف خود را از وضعیت جوان اعلام می‌کند. پزشک اورژانس هم که به محل رسیده بود، مرگ جوان را تأیید می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9cc12b4c-f360-4a0c-950e-0fa35bc53a4a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات