728 x 90

اجلاس پارلماني ايتاليا تير 90,

گزارش تلویزیون کانال ۵ ایتالیا در رابطه با سفررئیس‌جمهوربرگزیده مقاومت به رم

-

تلویزیون کانال 5 ایتالیا
تلویزیون کانال 5 ایتالیا
تلویزیون کانال ۵ ایتالیا در رابطه با سفررئیس‌جمهوربرگزیده مقاومت به رم، گزارشی از شهر اشرف و حمایت بین‌المللی از مقاومت ایران پخش کرد و گفت: رژیم ایران اشرف را که به سمبل مقاومت مردم تبدیل شده خاری درچشم خود می‌بیند. مریم رجوی می‌گوید جهان باید به حمایت از مقاومت مردم ایران برخیزد:

اشرف کمپی است در عراق که پناهندگان ایرانی در آن مستقرهستند. شهری با شهروندان ایرانی که زندگی آنها بر اساس مساوات است. در این شهر زنان دراتاق فرمان هستند و زندگی در آن‌جا بدون حضور کودکان در جریان است زنان و مردان تمام روز را در کنار یکدیگر کار می‌کنند ولی آسایشگاههای جداگانه دارند. این داستان اشرف است که از۲۵سال پیش سمبل مقاومت مردم ایران دربرابر رژیم آخوندهاست. این شهردرخاک عراق و توسط مجاهدین خلق ایران تأسیس شده است و هرکسی را که علیه رژیم آخوندهاست درخود جای داده است وتبدیل به کانون مبارزه علیه رژیم شده است. بغداد آنها را پذیرفته بود وتاسال ۲۰۰۳محافظت می‌شدند. اما اکنون بعد ازتعویض حکومت در عراق مورد حمله قرارمی‌گیرند.۳۴۰۰تن به سمبلهای شورش علیه نظام تبدیل شده‌اند و رژیم ایران آنها را به‌عنوان خاری درچشم رژیم تلقی می‌کند و می‌خواهد آنها را ازبین ببرد.

مریم رجوی به‌عنوان رئیس‌جمهور دولت درتبعید انتخاب شده و آماده است تا وقتی ایران آزاد شد، ریاست حکومت انتقالی را در دست بگیرد. ایرانیان مخالف درحومه پاریس گردهمایی برگزار کردند و در همبستگی با هم به حمایت از او برخاسته‌اند.

مریم رجوی اظهارمی‌دارد که اپوزیسیون علیه رژیم ایران و سازمانهای دموکراتیک در پارلمان در تبعید شکل گرفته که نمایندگان اقشار جامعه و تمایلات سیاسی مختلف در آن حضوردارند.

مریم رجوی اضافه می‌کند که جامع جهانی می‌بایست با مردم ایران باشد و مقاومت ما را حمایت کند و به‌رسمیت بشناسد، تنها به این طریق می‌توان در ایران یک تغییر واقعی ایجاد کرد. اما به‌رغم اظهارات مقامات بسیار مهم دولتهای اخیر آمریکا در حمایت از سازمان مجاهدین خلق ایران، نام آنها هم‌چنان در لیست آمریکا گنجانده شده و این درحالی است که اتحادیه اروپا در طرف آنهاست و ایتالیا در حال بررسی راههای حمایت از آنهاست و کمپ اشرف درحالی که درمحاصره قرار دارد برای حفاظت خود درتلاش است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d8f8c70a-a9c4-43ec-939d-8d5a901f40e9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات