728 x 90

نگرانی آخوندها از چمدان اینترنتی

-

چمدان اینترنتی
چمدان اینترنتی
”چمدان اینترنتی“ از همین حالا آخوندها را نگران کرده است. از وزیر اطلاعات گرفته تا وزیر ارتباطات رژیم ادعا می‌کنند که این ”تروریسم سایبری“ است. نگرانی چرا؟

گروهی از متخصصان ارتباطات در واشنگتن اخیراً اعلام کردند برای مقابله با سانسور اینترنتی توسط دولتهای سرکوبگر مانند رژیم ایران گام مهمی برداشته و چمدان اینترنتی را طراحی کرده‌اند.
تظاهرکنندگان می‌توانند با استفاده از این سیستم ارتباط برقرار کرده و اطلاعات خود را مبادله کنند. این پروژه مورد حمایت دولت آمریکا قرار گرفته و بنا‌ به گزارشهای منتشر شده میلیونها دلار برای آن و ایده‌های مشابه هزینه شده است.

رژیم آخوندی که از درهم شکستن سانسورش نگران و وحشت‌زده است، هم وزیر اطلاعات و هم وزیر ارتباطات را وارد صحنه کرد تا علیه آن موضعیگری کنند.
رضا تقی‌پور، وزیر ارتباطات رژیم، در گفتگو با خبرگزاری مهر آخوندی گفت: «طرح ”اینترنت چمدانی“ دولت آمریکا برای جنگ سایبری علیه ایران، مصداق بارز سایبر تروریسم است».
وی مدعی شد: «این گونه اقدامات برای ایجاد ناهنجاریهای اجتماعی است و ما آمادگی کامل برای مقابله با این موضوع را داریم».

آخوند مصلحی، وزیر اطلاعات رژیم هم گفت: «پروژه کیف اینترنتی را شخص اوباما به‌عنوان حرکتی جدید در حوزه سایبری و بیشتر با هدف مقابله اینترنتی با ایران طراحی کرده است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3c1f445b-974d-49d9-aa43-54a9064da7d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات