728 x 90

شقه دروني رژيم,

هشدار رفسنجانی به باندهای رژیم و اذعان به نفرت و انزجار مردم از دیکتاتوری آخوندی

-

رفسنجانی
رفسنجانی
رفسنجانی رئیس تشخیص مصلحت نظام با اذعان به نفرت و انزجار مردم از دیکتاتوری آخوندی به باندهای رژیم هشدار داد که اگر این روند ادامه داشته باشد، آینده روشنی نداریم.

رفسنجانی که در جمع شماری از آخوندهای حوزه جهل و جنایت قم سخنرانی می‌کرد، از پیامدهای ادامه سرکوب و آن‌چه که فضای بسته می‌نامید ابراز نگرانی کرد و گفت: «اگر نتوانیم رضایت اکثریت مردم را با خود حفظ کنیم، تاریخ نشان داده است که موفق نخواهیم بود و آینده روشنی به همراه نخواهیم داشت».

رئیس برکنار شده خبرگان ارتجاع در بخش دیگری از اظهارات خود، آشکارا سرکوب جوانان تحت عنوان امنیت اجتماعی را بی‌ثمر دانست و با اشاره به خشم و نفرت مردم گفت: «فشار مضاعف نتیجه کمتری به همراه دارد و در هر طرحی که به اجرا می‌رسد باید به واقعیات جامعه نیز توجه داشت و از حرکاتی که وهن را نیز به همراه دارد، پرهیز کرد».

یک رسانه وابسته به باند ولی‌فقیه، رفسنجانی را به‌خاطر این هشدار مورد حمله قرار داد و نوشت: در واقع مهم‌ترین ابهاماتی که در کلام و رفتار آقای هاشمی دیده می‌شود، ”چند پهلو“ بودن آنهاست که آیت‌الله یزدی به آن اشاره کرد. البته منظور از ”اکثریت مردم“ در کلام آقای هاشمی مشخص نیست اما اگر این اکثریت که باید راضی نگه‌داشته باشند همان افرادی هستند که در روز عاشورا، عقاید تشیع را هتک حرمت کردند باید گفت که وقوع چنین حادثه‌ای... معلول بی‌بصیرتی خواص بوده و نظام، فضای کافی برای ادامه تکرار این تحرکات ندارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bfd07ee1-9948-40c4-8739-0dea58c8fac2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات