روزنامه المدی بهنقل از کارشناسان حقوقی نوشت که عدم پیوستن دولت عراق به دادگاه عالی جنایی، بیانگر ترس آن از صدور احکام بازداشت خودشان، بهدلیل نقض حقوقبشر است. قاضی وائل عبدالطیف گفت این دادگاه به جنایتهایی از قبیل کشتار جمعی، قتلعام و نقض حقوقبشر که منطقه ما هم شاهد اینگونه جنایت هاست رسیدگی میکند.
-
عدم پیوستن دولت عراق به دادگاه عالی جنایی، بیانگر ترس از صدور احکام بازداشت خودشان است
-
- سیاست
- 1390/04/11
--
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/66455790-10c6-4cd5-930e-2715e71e9ee9"></iframe>