728 x 90

كنفرانس باصطلاح مبارزه با تروريسم,اشغال بخشي از اش

فلاح نقیب: کنفرانس تهران اپوزیسیون رژیم ایران را هدف قرار می‌دهد

-

الزمان – فلاح نقیب گفت کنفرانس تهران اپوزیسیون ایران را هدف قرار می‌دهد
الزمان – فلاح نقیب گفت کنفرانس تهران اپوزیسیون ایران را هدف قرار می‌دهد
فلاح نقیب، وزیر کشور سابق عراق و از رهبران العراقیه و شیوخ و شخصیتهای برجسته استان صلاح‌الدین عراق توطئه‌های رژیم آخوندی علیه ساکنان اشرف را محکوم کردند و خواستار تضمین حقوق آنان به‌عنوان پناهندگان سیاسی شدند.

روزنامه الزمان نوشت: فلاح نقیب کنفرانسی که رژیم ایران تحت نام (مبارزه با تروریسم) برگزار نمود را یک کنفرانس تبلیغاتی توصیف نمود که اپوزیسیون ایران را هدف قرار داد.
وی افزود: «سیاست رژیم ایران در قبال مردمش و مردم منطقه سیاست بسیار اشتباهی است چون بسیاری از مقامهای این رژیم با برخوردهایشان تلاش می‌کنند که برای مردم منطقه به‌طور عام و برای مردم خودشان به‌طور خاص مشکل ایجاد کنند».
وی تصریح کرد: «موضوع پناهندگان ایرانی قبل از هر چیز یک موضوع انسانی است چرا که آنها سلاح ندارند و هیچ‌گونه فعالیت نظامی ندارند و نمی‌دانم چرا این پناهندگان و خانواده‌هایشان این‌گونه تحت فشار قرار می‌گیرند».
فلاح نقیب افزود: «سنتها و آداب ما عربها حکم می‌کند که به این پناهندگان کمک برسانیم و از آنها حفاظت کنیم چرا که مهمانان ما هستند، آنها انسان هستند و فشارهایی که به آنها وارد می‌شود قابل‌قبول نیست».

شیوخ و شخصیتهای استان صلاح‌الدین عراق برگزاری کنفرانسهایی را که هدفش بر هم زدن وحدت مردم این استان است و به نفع رژیم ایران می‌باشد را محکوم کردند.

این شیوخ در بیانیه‌یی که در ”الزمان“ منعکس شده، تأکید کردند: «تلاشهای سفارت رژیم ایران در بغداد علیه ساکنان اشرف دخالتی است که بایستی متوقف شود، به‌خصوص که ساکنان اشرف سد سدیدی در مقابل دخالتهای رژیم ایران در عراق هستند و وجود قرارگاه اشرف را مانع محکمی در مقابل این دخالتها است».

الزمان به‌نقل از ساکنان اشرف افزود: «کسانی که علیه اشرف تظاهرات می‌کنند مزدوران نیروی تروریستی قدس پاسداران و اطلاعات رژیم ایران هستند که سفارت این رژیم در بغداد و کمیته سرکوب اشرف در نخست‌وزیری عراق آنان را بسیج و سازماندهی و پشتیبانی می‌کند. مردم عراق حمایت خود از مجاهدین خلق ایران و اشرف و هم‌چنین انزجار خود را از دخالتهای رژیم ایران با امضای طومارها و بیانیه‌هایی ابراز کرده و حمایت کامل خود را از ساکنان اشرف و سازمان مجاهدین خلق و حضور آنان در عراق ابراز کرده و خواهان خلع‌ید رژیم ایران از کشور خود شده‌اند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5fd4d877-a17d-400f-877b-4cca04c28f5a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات