728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

نشست خبری ویکتوریا نولند درباره تحریمهای سپاه و ایران ایر

-

ویکتوریا نولند، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا
ویکتوریا نولند، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا
سایت وزارت‌خارجه آمریکا، ۳تیرماه - صبح روز جمعه، وزیر خارجه روسیه یک بیانیه نسبتاً قوی در مورد آخرین تحریمهای آمریکا علیه شرکت هواپیمایی و بنادر ایران صادر کرد که در آن آمده است، این تحریمها سؤالات جدی را برخواهند انگیخت و روی کمپانیهای روسی تأثیر منفی خواهد گذاشت. کنجکاوم، آیا شما پاسخی نسبت به آن دارید و مستقیماً هرگونه شکایتی را دریافت کرده یا شنیده‌اید؟ باورم بر این است که آنها خواهان نوعی تعدیل در خصوص این مجموعه از تحریمات می‌باشند.
نولند: به‌طور مشخص نمی‌توانم اظهارنظر کنم. اما به نظر من سفارت در مسکو با روسها در این خصوص مشورت کرده است. همان‌طور که شما از بیانیه دیروز ما مشاهده نمودید، ما بر این باوریم این تحریمها مستقیماً هدف ما را که سپاه پاسداران و نقش آن در ایران است، مورد هدف قرار می‌دهد و باور داریم این تحریمها بسیار درست و بر اساس دلایل منطقی صورت گرفته است.
سؤال: بنابراین، شکایات از این نوع تأثیری نخواهد داشت؟ منظورم این است اگر روسیه یا کشورهای دیگر از برخی از عوامل این تحریمها شکایت کنند که به‌طور ناعادلانه‌یی تحت فشار قرار گرفته‌اند، آیا در تغییر تصمیم‌گیریها اثری نخواهد گذاشت؟
خانم نولند: فکر می‌کنم این تحریمها زیر چتر قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل می‌باشد که ایران را تشویق می‌کند فعالیتهای خطرناک خود را متوقف کند، در غیراین‌صورت، اگر ادامه دهد، از تحریمها رنج خواهد برد. دوباره می‌گویم، هر کجایی که کشور سومی تأثیر پذیرفته باشد، خوشحال خواهیم بود در موردش بحث و بررسی کنیم، لکن تحریمها صادر شده‌اند...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f5624302-5abe-435a-be6e-08a5fa5c9a44"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات